اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

کشف 55 تن مواد اولیه غیر بهداشتی سوسیس و کالباس در قم

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیش از 55 تن مواد اولیه غیر بهداشتی سوسیس و کالباس در قم کشف و توقیف شد.

کشف 55 تن مواد اولیه غیر بهداشتی سوسیس و کالباس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مجتبی احمدزاده با اشاره به بازرسی کارشناسان اداره نظارت برمواد غذائی و بهداشتی این دانشگاه از سه واحد تولید کننده فرآورده‌های گوشتی اظهار داشت: در این بازدیدها بیش از 55 تن مواد اولیه و محصول غیر بهداشتی سوسیس و کالباس کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار کیلوگرم از این محصولات غیرقابل مصرف معدوم شده است گفت: پرونده تخلفات این واحدها به منظور بررسی بیشتر به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم ارزش ریالی این فرآورده‌ها در صورت تبدیل به محصول سوسیس و کالباس را بیش از یک میلیارد ریال ارزیابی کرد و افزود: در صورت ورود این محصولات به چرخه توزیع و مصرف اثرات مخربی برای سلامت مصرف کنندگان به وجود می‌آمد.

وی با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور آماده راهنمایی شهروندان و مسافران در خصوص سوالات مربوط پیرامون هریک از این حوزه‌ها هستند اظهار داشت: شهروندان و مسافران می‌توانند هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت در زمینه دارو را در هر ساعتی از شبانه روز با شماره 6706443 در میان بگذارند و مشاوره‌های لازم را از کارشناسان مربوطه اخذ کنند.

احمدزاده افزود: کارشناسان اداره نظارت برمواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی قم با شماره 6706444 آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و همچنین پاسخگویی به سوالات شهروندان و مسافران درخصوص مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به صورت شبانه روزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: شماره پیغام‌گیر 6162644 نیز به صورت شبانه روزی برای طرح شکایات، انتقادات و پیشنهادات عموم همشهریان و زائران و مسافران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول