اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزآباد:

هلال احمر فیروزآباد در حد توان خود در بوشهر امدادرسانی کرد

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزآباد گفت: هلال احمر فیروزآباد در حد توان خود به زلزله‌زدگان بوشهری امدادرسانی کرد.

هلال احمر فیروزآباد در حد توان خود در بوشهر امدادرسانی کرد

مهدی جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد با اظهار همدردی با مردم مناطق زلزله‌زده استان بوشهر، اظهار داشت: وقوع حادثه زمین‌لرزه در منطقه کاکی استان بوشهر حادثه ناگواری بود که خاطره تلخ بلایای طبیعی گذشته در سایر استان‌های کشور را که موجب از دست رفتن جمعی از هم‌وطنان ایران اسلامی شد، زنده کرد.

وی افزود: بدون شک وقوع حوادث طبیعی که از آن به عنوان بلایای طبیعی یاد می‌شود هشداری است که طبیعت به انسان می‌دهد تا خود را با واقعیت‌های موجود هماهنگ کند.

رئیس هلال احمر فیروزآباد با تاکید بر اینکه امدادگران این شهرستان نیز مانند سایر نقاط کشور به یاری هموطنان شتافتند، خاطرنشان کرد: وقوع سیل، زلزله و ... واقعیت‌های موجود طبیعت است بنابراین می‌طلبد انسان بر اساس مطالعات علمی، خود را در برابر این حوادث بیمه کند.

جوانمردی با تسلیت به خانواده حادثه‌دیدگان زلزله بوشهر، این حادثه ناگوار را که مصادف با ایام فاطمیه و سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) رخ داد، تسلیت گفت.

وی در ادامه از آمادگی مردم و مسئولان این شهرستان برای کمک به حادثه‌دیدگان استان بوشهر خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزآباد آمادگی هرگونه امدادرسانی به زلزله‌زدگان را دارد و تا حد توان امدادرسانی می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزآباد با اشاره به آمار کمک‌رسانی این گروه امدادی گفت: این شهرستان با اعزام 22 امدادگر و  11 نفر از کارکنان کمک‌ امدادی خود را در حد توان انجام داد.

جوانمردی همچنین از ارسال اقلام امدادی به منطقه زلزله‌زده خبر داد و اضافه کرد: اعزام دو خودروی امدادی و ارسال مایحتاجی از قبیل موکت، چادر و پتو در این ایام به زلزله‌زدگان بوشهری از اقدامات انسان‌دوستانه این جمعیت در شهرستان فیروزآباد بوده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به همکاری‌های فرمانداری و ستاد مدیریت بحران این شهرستان به خاطر تصمیم‌گیری‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول