اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

انتخابات صحنه بیعت مردم با نظام و رهبری است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: وفاداری مردم به نظام و تجدید بیعت با رهبری، بهترین شاخصه برگزاری انتخابات است.

انتخابات صحنه بیعت مردم با نظام و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی تابعی در نشستی در  سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی در ارتباط با یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری فارس اظهار داشت: سه اصل اسلام، امامت و رهبری ولی‌فقیه، مکمل یکدیگر هستند یعنی نظام بر اساس ارزش‌های اسلامی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: ارزش‌مداری در نظام مبتنی بر ولایت فقیه، اصلی اساسی است که تمامی ساختارهای جامعه بر این اساس پشتیبانی می‌شود.

تابعی اعلام وفاداری مردم به نظام و تجدید بیعت با رهبری را برترین شاخصه برگزریر انتخابات در دوره‌های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: شرکت در انتخابات تکلیف دینی و وظیفه ملی ماست و حضور حداکثری ما در انتخابات نقطه اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی‌مان است.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه نظام اسلامی در طول دوران حیات آن و فتنه‌هایی مانند جنگ سخت هشت ساله، جنگ نرم‌افزاری و حوادث مربوط به انتخابات سال 88 اظهار داشت: تمام آنچه که انقلاب را در این فتنه‌ها مصون داشته، پیوند مردم با رهبری بوده است که در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن و پای صندوق‌های رأی نمود پیدا کرده است.

تابعی تأکید کرد: انتخابات پیش‌رو نیز قطعا صحنه‌ای از حماسه سیاسی مردم و مشت محکمی علیه تحریم‌ها و فتنه‌گری‌ها خواهد بود.

انتهای پیام‌/69017/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول