اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم عنوان کرد

قم با 2 تیم به دنبال قهرمانی در فوتسال نوجوانان و جوانان کشور

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از حضور پرقدرت دو نماینده قم در مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

قم با 2 تیم به دنبال قهرمانی در فوتسال نوجوانان و جوانان کشور

یدالله یامولا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فوتسال در کشور لیگ‌های مختلفی دارد که در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته حضور موفق و پرقدرت تیم‌های قمی در این لیگ‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در لیگ‌های برتر و زیرگروه باشگاه‌های کشور، لیگ‌های نوجوانان، جوانان و امید و همچنین لیگ‌های رده‌های سنی مختلف فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور صاحب تیم‌های پرقدرتی از بانوان قمی هستیم که هر دو بخش بانوان و آقایان موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده‌اند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم با بیان اینکه قم در فوتسال بانوان کشور سابقه قهرمانی دارد، افزود: فوتسال قم در سال قبل بسیار موفق و پرقدرت در لیگ‌های کشور ظاهر شد و توانست یک بار دیگر توانایی و ظرفیت بالایی که در بین جوانان مستعد قمی وجود دارد را به خوبی در کشور به نمایش بگذارد.

صبا بدون بازیکن غیربومی نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

وی ادامه داد: در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شاهد حضور تیم جوان و آینده‌دار صبای قم در صف مدعیان کسب عنوان قهرمانی بودیم و به نظر من این تیم با بداقبالی شانس کسب این عنوان را از دست داد و در نهایت نایب قهرمان شد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: این مایه مباهات و سربلندی فوتسال قم است که تیمی مانند صبای قم می‌تواند در بالاترین سطح مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی لیگ برتر بدون نیاز به بازیکنان غیر بومی قوی و مدعی ظاهر شود.

میعاد و پارسا نماینده قم در لیگ‌های نوجوانان و جوانان کشور

وی تصریح کرد: وقتی این اتفاق می‌افتد به این نتیجه می‌رسیم که واقعا ظرفیت بسیار بالا و قابل توجهی در فوتسال قم داریم و می‌‌توانیم با اتکاء به استعداد و تکنیک ذاتی و قابل توجهی که جوانان قمی دارند، به زودی عناوین برتر کشور در رده‌ها و لیگ‌های مختلف را از آن خود کنیم.

یامولا در ادامه با بیان اینکه در سال جاری تیم‌های فوتسال باشگاه‌های قم در رده‌ها و سطوح مختلف لیگ‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند گفت: دو تیم از این جمع تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قم هستند که در لیگ استانی قهرمان شده‌اند و جواز حضور در لیگ‌های کشور را به دست آورده‌اند.

وی اظهار داشت: تیم فوتسال میعاد به عنوان نماینده قم در لیگ رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد در حالی که تیم فوتسال پارسا با بازیکنان توانمند خود همانند میعاد در لیگ کشور اما در رده‌ سنی جوانان حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول