اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

تاکسی هوایی در فرودگاه بیرجند راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی تاکسی هوایی برای نخستین‌بار در کشور در فرودگاه بیرجند تا ماه آینده خبر داد.

تاکسی هوایی در فرودگاه بیرجند راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد‌باقر عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  فارس در بیرجند از راه‌اندازی تاکسی هوایی برای نخستین‌بار در کشور در فرودگاه بیرجند تا ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: در مجموع هشت هواپیما در فرودگاه بیرجند برای خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تعداد هواپیماها افزود: در این راستا دو  هواپیمای دو نفره، دو هواپیمای شش نفره و دو هواپیمای 18 نفره آماده خدمت‌رسانی به مردم استان برای سفر به اقصی نقاط کشور هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر تنها پرواز به برخی استان‌ها از فرودگاه بیرجند انجام می‌شود که با راه‌اندازی این تاکسی‌ها پرواز به تمام نقاط کشور فراهم می‌شود.

عبادی ادامه داد: تمام استانداردهایی که برای سایر هواپیماهای استان انجام می‌شود برای این تاکسی‌های هوایی نیز صورت می‌گیرد.

وی در ارتباط با هزینه بلیت این تاکسی‌ها گفت: قیمت بلیط این تاکسی نسبت به هواپیماهای دیگر بسیار کمتر است.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی این تاکسی‌های هوایی زیرساخت خوبی برای استان به شمار می‌رود،اذعان داشت: با راه‌اندازی این تاکسی هوایی و منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به عنوان بارانداز شرق کشور مطرح خواهد شد.

 عبادی متذکر شد: تمام اعتبار در نظر گرفته شده برای این کار توسط بخش خصوصی هزینه شده است و هیچ گونه اعتبار دولتی برای راه‌اندازی تاکسی هوایی اختصاص نیافته است. 

انتهای پیام/69008/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول