اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره امور بیمارستان‌های خراسان شمالی:

تعداد پزشکان فوق تخصص در خراسان شمالی افزایش یافت

سرپرست اداره ارزشیابی و امور بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص در استان از 170 نفر در ابتدای سال 91 به 196 نفر در ابتدای سال 92 افزایش یافته است.

تعداد پزشکان فوق تخصص در خراسان شمالی افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، عباس کمالی اظهار کرد: رشته‌های فوق تخصصی استان از پنج رشته به 9 رشته در سال 92 افزایش یافته و رشته‌های اضافه شده شامل ریه، نفرولوژی (کلیه)، جراحی توراکس و نوزادان است.

وی همچنین به اجرای طرح پزشک متخصص مقیم اشاره کرد و افزود: اجرای طرح پزشک متخصص مقیم در بیمارستان‌های مرکز استان موجب تسهیل دسترسی مراجعان به خدمات تخصصی شده است.

کمالی تصریح کرد: در حال حاضر در بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد پزشکان متخصص داخلی در بخش‌های اورژانس و آی سی یو، در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد پزشک متخصص جراحی و بیهوشی و در بیمارستان بنت الهدی متخصص زنان، اطفال و بیهوشی به صورت مقیم حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح پزشک مقیم در بیمارستان‌ها در شبانه روز تقریباً 30 میلیون ریال هزینه از درآمدهای بیمارستان‌ها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/63001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول