اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در گفت‌وگو با فارس:

ترکیب اعضای دولتم را به زودی معرفی می‌کنم /جایگاه کاندیداهای فعلی در دولت آینده

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه در روزهای آینده ترکیب اعضای دولتش را به مردم ارائه خواهد کرد، گفت: برای کاندیداهای فعلی ریاست جمهوری نیز در دولت احتمالی محسن رضایی جایگاه تعریف شده است.

ترکیب اعضای دولتم را به زودی معرفی می‌کنم /جایگاه کاندیداهای فعلی در دولت آینده

محسن رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز مبنی بر اینکه آیا جایگاهی برای کاندیداهای فعلی ریاست جمهوری در دولت شما تعریف شده، اظهار کرد: حتماً از کاندیداهای فعلی در ترکیب دولت استفاده خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ترکیب دولت خود نیز گفت: در روزهای آینده ترکیب اعضای دولت را به مردم ارائه خواهد کرد.

وی در مورد استفاه از نسل جوان در پست‌های کلیدی تاکید کرد و افزود: سه دولت گذشته فرصت مناسبی برای عملیاتی شدن این شعار داشتند که متاسفانه این عمل محقق نشده است.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه در  حال حاضر از جوانان به عنوان مشاور استفاده می‌شود، گفت: این موضوع توهین به نسل خلاق و جوان است که باید از افراد با سنین بالا و دارای تجربه کاری در این پست استفاده شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه تخصصش در استفاده از جوانان، نسل سوم و چهارم با مهارت‌ها و تخصص در جایگاه‌های علمی، تجاری، فرهنگی و ... تعریف شده است، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا از تخصص‌های موجود در جایگاه خودشان استفاده شود و از به کارگیری افراد با تخصص‌های متفاوت در پست‌ها دیگر خوداری شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از جوانان قهرمان در عرصه‌های تخصصی خودشان باید ساخت.

وی در خصوص استفاده از نیرو‌های نظامی در تمام تخصص‌ها گفت: کادرسازی در نهادهای غیرانقلابی صورت نگرفته و این موضوع وجود چنین موقعیتی را هموار کرده است.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول