اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد

تشکیل شوراهای حل اختلاف معاضدت حقوقی به محرومان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی به تشکیل شوراهای حل اختلاف برای معاضدت حقوقی و قضایی محرومان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این شوراها شاهد هستیم که بسیاری از مشکلاتی که خانواده‌های محروم با آن روبه‌رو بودند برطرف شده است.

تشکیل شوراهای حل اختلاف معاضدت حقوقی به محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین انواری ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی با آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه سال جدید به نور فاطمی مزین است بیان کرد: در فاطمیه امسال شاهد برگزاری مجالس بسیار باشکوهی در راستای عرض ارادت به ساحت دخت نبی مکرم اسلام بودیم و این مسئله نشان دهنده هرچه بیشتر نزدیک شدن قلوب مردم به ارزش‌های دینی است.

وی با تاکید بر اینکه در مردم سالاری دینی مردم رئیس خود هستند بیان کرد: خادمان ملت در نظام مردم سالاری دینی باید رفاه و آسایش مردم را فراهم کرده و فضایی ایجاد کنند که ارزش‌های معنوی رشد و تعالی یابد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با تاکید بر اینکه کمیته امداد مفتخر است در راستای جلب رضایت مردم حرکت ‌کند افزود: ارتقا وضعیت جامعه و کاستن از محرومیت‌ها جز با اتصال به مبانی دینی امکان پذیر نیست.

وی هدف از دیدار با مراجع تقلید و علما را بهره‌مندی از نظرات این بزرگواران و تطبیق کردن سیاست‌های اجرایی با مبانی دینی عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی در کل کشور ارتباط مستقیم و مستمر با روحانیت دارد و از ظرفیت ائمه جمعه، ائمه جماعات، طلاب و حوزه‌های علمیه به بهترین شکل بهره‌مند می‌شویم.

انواری تصریح کرد: اگر این ارتباط و نقطه اتصال کمیته امداد با روحانیت تقویت نشود به ضعف کشیده خواهیم شد.

وی در ادامه ضرورت شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های خانواده‌های زیرپوشش را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: همواره تلاش کردیم که روحیه اعتماد به نفس، عزت و کرامت محرومین را احیا کنیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی به تشکیل شوراهای حل اختلاف برای معاضدت حقوقی و قضایی محرومان اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این شوراها شاهد هستیم که بسیاری از مشکلاتی که خانواده‌های محروم و نیازمند با آن روبه‌رو بودند برطرف شده است.

وی به موفقیت کمیته امداد امام خمینی در عرصه ایجاد اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته تنها نهادی که توانست ایجاد اشتغال را به شکل واقعی محقق کند کمیته امداد امام خمینی بود.

انتهای پیام/2258/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول