اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان خبر داد

نام‌نویسی 1296 داوطلب شورای شهر و روستا در کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: یک هزار و 296 داوطلب شورای شهر و روستا تا ساعت 15 امروز در فرمانداری‌ها، ‌بخشداری‌ها و دفاتر پیشخوان استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند.

نام‌نویسی 1296 داوطلب شورای شهر و روستا در کرمان

جواد کمالی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از نخستین روز آغاز نام‌نویسی داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 15 امروز یک هزار و 296 داوطلب در استان کرمان نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: یک هزار و 31 نفر از داوطلبان شورای شهر و روستا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و 265 نفر در دفاتر پیشخوان عملیات ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند که ثبت‌نام آن‌ها هنوز قطعی نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: افرادی که در دفاتر پیشخوان نام‌نویسی کرده‌اند برای تکمیل مدارک و قطعی‌کردن ثبت‌نام خود به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

کمالی از داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند خواست تا هر چه سریع‌تر برای نام‌نویسی اقدام کنند و این امر را به ساعات پایانی مهلت قانونی موکول نکنند، زیرا ممکن است مدارک آنها کامل نباشد و با مشکل مواجه شوند.

کمالی عنوان کرد: از مجموع یک هزار و 31 نفر از داوطلبان ثبت‌نام شده در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان کرمان، 976 نفر مرد و 55 نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون 89 نفر در ارزوئیه، پنج نفر در انار، 101 نفر در بافت، 16 نفر در بردسیر، 48 نفر در بم، 102 نفر در جیرفت، 19 نفر در رابر، 18 نفر در راور، 91 نفر در رفسنجان، 60 نفر در رودبار جنوب، 24 نفر در ریگان، 86 نفر در زرند و 142 نفر در سیرجان نام‌نویسی کرده‌اند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمان از نام‌نویسی 9 نفر در شهربابک، 9 نفر در عنبرآباد، 11 در فاریاب، 30 نفر در فهرج، 16 نفر در قلعه‌گنج، 110 نفر در کرمان، 22 نفر در کهنوج، هشت نفر در کوهبنان، 14 نفر در منوجان و یک نفر در نرماشیر خبر داد.

کمالی زمان نام‌نویسی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را 26 فروردین‌ ماه سال‌ جاری اعلام کرد و گفت: از 13 تا 15 خرداد ماه، انتشار آگهی اسامی کاندیداها صورت می‌گیرد و تبلیغات کاندیداها هم از 16 خردادماه آغاز می‌شود و تا 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات ادامه دارد.

انتهای پیام/80019/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول