اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسفرورین:

راه رسیدن به اقتدار سیاسی حضور پرشور در انتخابات است

امام جمعه اسفرورین گفت: امروز اگر خواستار این هستیم که در عرصه سیاسی مملکتی قدرتمند و مقتدر داشته باشیم، باید تلاش کرده و مردم را به حضور پرشورتر در انتخابات دعوت کنیم.

راه رسیدن به اقتدار سیاسی حضور پرشور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان در سال 92 در شهر اسفرورین برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسد‌الله زارعی در این جلسه با بیان اینکه تمام افراد در اعمال و موضع‌گیری‌های دنیوی باید دقت و حساسیت لازم را داشته باشند، اظهار داشت: فطرت در وجود تمام انسان‌ها نهاده شده است و پرستش نیز امری فطری محسوب می‌شود.

امام جمعه اسفرورین پیرامون الزامات حماسه اقتصادی و سیاسی عنوان کرد: حماسه به معنای انجام کار به صورت سلحشورانه بوده و باید در این مسیر استقامت ورزیده و صبورانه به پیش برویم، زیرا که انجام عادی کار‌ هیچ‌گاه امکان دست‌یابی به اصل حماسی را محقق نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در ایام دفاع مقدس، کشور ایران در سویی و در طرفی دیگر کشور‌های متخاصم مختلف دنیا قرار داشتند، تصریح کرد: حماسه‌آفرینی در جنگ سبب شد که ملت ما به فتح بزرگ برسد.

امام جمعه اسفرورین ابراز داشت: امروز اگر خواستار این هستیم که در عرصه سیاسی مملکتی قدرتمند و مقتدر داشته باشیم، باید تلاش کرده و با دعوت مردم به حضور پرشورتر در انتخابات دشمنان را ترسانده و ما از اصول خویش نیز هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکنیم.

زارع با تأکید بر روی این نکته که باید به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشانده، تصریح کرد: قناعت در انرژی و مصرف منابع طبیعی یکی از راه‌های دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی بوده و لازم است تا در عرصه اقتصاد مقاومتی تمام نیرو‌ها به کار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت تولیدات داخلی، ارتقای کیفیت و حمایت از بخش‌های مختلف نیز از راه‌های توسعه اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/77005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول