اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت پیشرفت و عدالت ایران:

قالیباف معیارهای 1 + 2 را دارد / بررسی معیارهای ائتلاف توسط گروه 15 نفره

معاون امور استان‌های جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه 1+2 یک رقابت و با معیارهای مشخص است، گفت: قالیباف تمامی معیارهای 1+2 را دارد و قطب اصلی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

قالیباف معیارهای 1 + 2 را دارد / بررسی معیارهای ائتلاف توسط گروه 15 نفره

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی کاکویی امشب در نشست «تبیین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» که توسط جمعیت پیشرفت و عدالت استان گلستان در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: این ائتلاف براساس پنج راهکار نامزد نهایی خود را مشخص می‌کند.

وی از نظرسنجی، سابقه کاری، قدرت رأی‌آوری، نظر نخبگان و قدرت تشکیلاتی و سازمانی به عنوان معیارها و راهکارهای تعیین نامزد نهایی ائتلاف 1+2 نام برد.

گروه 15 نفره معیارهای ائتلاف 1 + 2 را بررسی می کنند 

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: یک گروه 15 نفره از مدیران این معیارها را بررسی کرده و نامزد نهایی را انتخاب می‌کنند.

کاکویی تأکید کرد: قالیباف آمادگی رقابت با اعضای این ائتلاف را دارد و کسانی که در ائتلاف فوق و یا در انتخابات ریاست جمهوری شکست بخورند، نیروی شکست‌خورده ناکارآمد نیستند.

به گفته وی، قالیباف فقط در صورت کسب نکردن امتیازات لازم از ائتلاف 1 + 2 بیرون می‌آید و سفارش کسی برای نامزد نشدن در انتخابات ریاست جمهوری تأثیری در اراده وی ندارد.

قالیباف اگر معیارهای ائتلاف 1 + 2 را کسب نکند، نامزد انتخابات نمی‌شود

معاون امور استان‌ها جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه اگر قالیباف امتیاز بالا را در ائتلاف 1 + 2 کسب نکند، نباید در انتخابات شرکت داشته باشد، عنوان کرد: قالیباف برای نامزدی و حمایت از سوی اعضای این ائتلاف باید امتیاز بالا را به دست آورد.

کاکویی در ادامه با بیان اینکه تفکر مدیریت باید فراتر از گرایش سیاسی باشد، اذعان داشت: اعتدال‌گرایی شیوه مناسب مدیریت است و نباید فردی را به خاطر داشتن تفکر خاص، رأی دادن به نامزدی و رفاقت با فردی حذف کرد.

وی، اعتدال، برنامه جدی و سابقه موفق را لازمه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دانست.

انتهای پیام/83003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول