اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

متولیان فرهنگی مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مبلغان دینی و متولیان فرهنگی باید مخاطبین خود را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.

متولیان فرهنگی مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله سرلکیان در نخستین جلسه روسای ادارات و نمایندگی‌های فرهنگی تبلیغی استان اظهار داشت: کشور در خرداد ماه امسال دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز را برگزار خواهد کرد که حضور هر چه بیشتر مردم در این انتخابات، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان می‌کوشند مانع از حضور پرشور مردم در انتخابات شوند، مبلغان دینی و متولیان فرهنگی وظیفه دارند با آگاهی‌رسانی زمینه حضور و مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم سازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی جامعه را وظیفه‌ای‌ همگانی دانست و ادامه داد: مسئولان علاوه بر حضور و مشارکت خود در فعالیت‌ها و مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی باید بکوشند زمینه حضور قشرهای مختلف مردم در انتخابات را نیز فراهم سازند.

سرلکیان همچنین بر لزوم دوری جستن نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های پوشالی تاکید کرد و گفت: کسانی که قصد شرکت در این انتخابات را دارند باید تنها برای رضای خدا و خدمت به مردم وارد این عرصه شده و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی یادآور شد: تحقق حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و همه باید در این زمینه تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تبیین ارزش‌های اسلامی در عرصه تبلیغ سنتی و مدرن، حمایت و هدایت‌های تشکل‌های دینی و موسسات قرآنی، آسیب شناسی مسائل فرهنگی و تبلیغی، توسعه فضای پرسش و پاسخ و حمایت از فعالیت‌های دینی و مذهبی مردمی را از برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/87012/ط20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول