اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 ـ 25

کاکویی: وحدت ملی در انتخابات تجلی می‌یابد

معاون امور استان‌ها جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه انتخابات عرصه چنگ زدن و دریدن یکدیگر نیست، گفت: اتحاد ملی و وحدت ملی در انتخابات تجلی می‌یابد.

کاکویی: وحدت ملی در انتخابات تجلی می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی کاکویی صبح امروز در نشست «تبیین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» که توسط جمعیت پیشرفت و عدالت استان گلستان در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: هنوز هم عده‌ای مانند گرگ‌های درنده در کمین نشسته‌اند تا مردم را در برابر نظام قرار دهند.

وی افزود: این دسته از افراد راه حل مشکلات جامعه را به خارج از کشور هدایت کرده و نظام را در حل مشکلات داخلی ناکارآمد جلوه می‌دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات عرصه اقبال داوطلبانه مردم به یک نامزد برای سپردن چهار ساله اداره امور کشور به دور از افراط و تفریط است.

کاکویی با تاکید بر اینکه افراط‌گرایان جامعه را به سمت عدم می‌کشند، تصریح کرد: باید با انتخاب اصلح و اعتدال‌گرا ثابت کنیم خواهان اعتدال هستیم.

به گفته وی، دشمنان این سرزمین با ایجاد درگیری به دنبال تسلط بر کشورمان هستند.

اعتدال‌گرایی تنها راه هم‌افزایی است

معاون امور استان‌های جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی ادامه داد: افراط‌گرایی تخم کینه و نفرت در جامعه می‌کارد و آرامش و با همدیگر بودن را از ما سلب می‌کند.

کاکویی تاکید کرد: تنها راه هم‌افزایی، اعتدال‌گرایی، سعه‌صدر و حق‌حیات سیاسی و اجتماعی قائل شدن برای دیگران حتی رقباست.

وی تصریح کرد: به صرف یک تفکر خاص سیاسی نباید مدیران و افراد توانمند را از عرصه‌های مدیریتی، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری حذف کرد، بلکه باید به عنوان سرمایه اجتماعی مورد احترام واقع شوند تا کشور به سمت توسعه و پیشرفت هدایت گردد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در زمینه‌های مختلف به ویژه امور اقتصادی و سیاست خارجی برنامه مکتوب داشته باشند.

انتهای پیام/83003/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول