اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون زنان مجلس:

زنان با فکر و کاردان نیز وارد عرصه انتخابات شوراها شوند

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: زنان با فکر و کاردان نیز، با حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی شوراها نقش مثبت خود را ایفا کنند.

زنان با فکر و کاردان نیز وارد عرصه انتخابات شوراها شوند

مهناز بهمنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب اظهار کرد: شوراهای اسلامی مظهر و تجلی اراده و خرد جمعی هستند.

 وی با دعوت از افراد توانمند و کار بلد برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی اظهارکرد: نامزدهای شوراهای اسلامی باید روحیه کار جمعی داشته و تعهد و تخصص را توامان داشته باشند.

بهمنی تعهد مبتنی بر دانایی و توانایی را کارساز و گره‌گشای بسیاری از معضلات حال حاضر در شهرها عنوان کرد و تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم سراب از افراد کاربلد و توانمند و خوش‌فکر دعوت می‌کنم تا در عرصه انتخابات پاپیش بگذارند.

 این نماینده مجلس یادآور شد: باید از اعضای فعلی و سابق شوراهای اسلامی نیز به عنوان صاحبان تجربه و عمل در مشاوره‌ها استفاده شود.

 نماینده سراب محدود کردن عضویت در شوراها به قشر خاص یا رشته خاص تحصیلی را مورد قبول ندانست و بیان داشت: باید از ظرفیت همه اقشار در این مورد بهره برد.

 عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست زنان را از حاشیه به متن جامعه بازگرداند ابراز داشت: زنان با فکر و کاردان نیز، با حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی شوراها نقش مثبت خود را ایفا کنند.

 وی خاطرنشان کرد: نگاه افراطی و تفریطی به زنان که هم اینک مصادیقی از آن را در کشورهای غربی و نیز برخی کشورهای اسلامی شاهدیم، مورد قبول انقلاب و نظام ما نبوده بلکه انقلاب اسلامی هویت تازه‌ای به زنان بخشید.

انتهای پیام/60002/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول