اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان خبر داد

واگذاری 150 هزار اشتراک فاضلاب در شهرهای خوزستان

مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان از اولویت در واگذاری 150 هزار اشتراک فاضلاب در شهرهای این استان خبر داد.

واگذاری 150 هزار اشتراک فاضلاب در شهرهای خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد در نخستین جلسه شورای هماهنگی معاونان شرکت آب و فاضلاب استان که در سال جدید به منظور بررسی عملکرد، برنامه‌ریزی و رفع مشکلات موجود با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از معاونان و مدیران به دلیل اقدامات و عملکرد سال 91 و تبریک سال جدید، تشکیل جلسات شورای هماهنگی را به‌منظور رفع نواقص و مشکلات موجود امری مهم دانست و خواستار شد که برای اجرای هر چه بهتر طرح‌ها و برنامه‌ها، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید به سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، را باید سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده تا سالی پربار و متمایز از سال‌های قبل داشته باشیم.

وی با اشاره به پیگیری اهداف شرکت در سال جدید، واگذاری 150 هزار اشتراک فاضلاب در شهرهای استان خوزستان را از اولویت‌های کاری آبفای خوزستان در سال 92 عنوان کرد.

*متوسط اعتبار مصوب سالانه برای اجرا و تکمیل شبکه‌های فاضلاب؛ 30 میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان، متوسط اعتبار مصوب سالانه برای اجرا و تکمیل شبکه‌های فاضلاب را 30 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:‌ از آنجایی که حجم منابع حاصل از فروش مرحله اول و دوم اوراق مشارکت شرکت آبفای خوزستان با اعتبار 10 سال گذشته بخش فاضلاب برابری می‌کند، در سال 92 نیز همانند سال گذشته، شاهد پیشرفت چشمگیری در عملیات‌های اجرایی آغاز شده در 16 شهر استان خواهیم بود.

*ایجاد شبکه‌های فاضلاب در 16 شهر استان

وی اتمام جبهه‌‌ای فعال، به نتیجه رساندن پروژه‌های ایجاد شبکه‌های فاضلاب در 16 شهر استان از محل مشارکت‌های مردمی، اصلاح شبکه‌های فرسوده، به ثمر رساندن شبکه‌های آب و فاضلاب مساکن مهر را از دیگر اهداف شرکت آب و فاضلاب در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی دانست.

رئیس هیئت مدیره آبفای استان خوزستان اضافه کرد: توجه ویژه به تکمیل پروژه‌ها در موعد مقرر و تقویم تدوین شده، کاهش پرت آب، ایجاد بستر لازم برای واگذاری برخی فعالیت‌ها به بخش خصوصی و افزایش بهره‌وری در کار را از دیگر اولویت‌های شرکت آبفای استان در سال 92 اعلام کرد.

وی در پایان تاکید کرد: این چنین جلسات باید به طور مستمر تشکیل و نتایج آن نیز عملیاتی شود.

گفتنی‌ است در این جلسه دستیابی به خودکفایی در حوزه عملکردی خود و به‌روز رسانی نرم افزارهای اداری، مالی و ... از دیگر اهداف آبفای خوزستان در سال 92 ذکر شد.

شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان هم اکنون در 57 شهر و در قالب 575 هزار و 234 مشترک آب و 187 هزار و 883 مشترک فاضلاب به حدود 2 میلیون 122 هزار نفر از جمعیت شهری خوزستان خدمات می‌دهد.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول