اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد

بهره‌برداری از تمام پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم

استاندار خوزستان از بهره‌برداری تمام پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم و با حضور رئیس جمهور در استان خبر داد.

بهره‌برداری از تمام پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم

سیدجعفر حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تمام پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم در شهرهای مختلف استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی این 32 طرح را در حوزه‌های بهداشت و درمان، صنعت نفت، راه و شهرسازی، تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی، نیرو و صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حوزه نفت و انرژی گازرسانی به هزار روستای جدید در استان، تسهیلات بهره‌برداری و نمک‌زدایی مسجد سلیمان، ساخت بزرگراه ماهشهر ـ امیدیه، خط ششم انتقال گاز اهواز و دهلران افتتاح می‌شوند.

وی اضافه کرد: در بخش بهداشت و درمان مجموعه کلینیک و اورژانس بیمارستان گلستان اهواز، بیمارستان شهرستان گتوند، طرح توسعه دانشگاه پیراپزشکی و بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر به بهره‌برداری می‌رسند.

حجازی ادامه داد: در حوزه وزارت نیرو نیز راه‌اندازی شبکه آبیاری و زهکشی کرخه در قالب پنج فاز به صورت فصلی در دشت آزادگان، شبکه آبیاری و زهکشی کارون بزرگ به صورت فصلی در اهواز و شبکه آبیاری و زهکشی خرمشهر در سه فاز از مهم‌ترین پروژه‌های طرح‌های مهر ماندگار در این حوزه محسوب می‌شوند که با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: در بخش راه و شهرسازی نیز طرح بزرگراه آبادان ـ ماهشهر، تعریض و چهار خطه کردن محور ملاثانی ـ شوشتر، حذف و طرح اصلاح نقاط حادثه‌خیز در راه‌های کشور با اولویت مسیرهای پرتردد شامل تکمیل تقاطع غیرهمسطح کمربندی اندیمشک، سد دز و سه راهی دهلران و احداث راه‌آهن هفت تپه شوشتر از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در دستور کار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: راه اندازی کارخانه دوده صنعتی دزفول و سیلوی گندم نیز از جمله پروژه‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت در استان خوزستان است که به همین مناسبت افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/‌72001/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول