اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی سمینار توسعه ایران خبر داد

اعطای تندیس بلورین به فرمانداران برتر کرمانشاه از طرف رئیس‌جمهور

مدیر روابط‌عمومی سمینار تخصصی توسعه ایران گفت: فرمانداران و شهرداران برتر کرمانشاه از رئیس‌جمهور تندیس بلورین و لوح یادبود دریافت می‌کنند.

اعطای تندیس بلورین به فرمانداران برتر کرمانشاه از طرف رئیس‌جمهور

محمدهادی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: سرانجام تلاش‌های تیم اجرایی سمینار به نتیجه رسید و توانستیم با حضور فرمانداران، شهرداران و اعضای شوراهای شهر سراسر کشور در سمینار، برای اولین‌بار در ایران اسلامی جمع مدیران شهری و استانی کشور را در این مجمع علمی کامل کنیم تا بتوانیم سطح بالایی از علم مدیریت را با استانداردهای روز دنیا نهادینه کنیم.

صالحی با اشاره به مشکلات پیش‌روی ایران به خصوص در بخش مدیریت بحران تصریح کرد: تمامی سرزمین ایران بر روی کمربند زلزله قرار دارد و حوادث طبیعی اخیر به خوبی اثبات کرد که به هیچ‌وجه نمی‌توان منطقه‌ای از ایران را حتی اگر در مناطق کم ارتفاع جلگه‌ای یا کویری باشند از این کمربند استثنا کرد.

 صالحی خاطر نشان کرد: زنگ خطر و هوشیاری بیشتر به گوش می‌خورد تا نیاز به طرح علمی‌-کاربردی مباحث مدیریت بحران و مدیریت شهری احساس شود.

صالحی ادامه داد: سمینار تخصصی توسعه ایران برای اولین بار با تجمیع بی‌سابقه‌ اساتید و دانشمندان فنون مدیریت از سراسر دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران، مجموعه علمی عظیمی را شامل جدیدترین نکات و راه‌کارهای مدیریت بحران، مدیریت شهری و مدیریت شهر الکترونیک به‌منظور استفاده کاربردی و آسان مدیران تهیه کرده که به شرکت‌کنندگان در سمینار ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به ‌اینکه در آئین اختتامیه سمینار که با حضور وزرای دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، گفت: به‌ منظور تقدیر از مدیران شهری کشور پس از اعطای گواهینامه‌های معتبر سمینار به شرکت‌کنندگان، از فرمانداران، شهرداران و شوراهای برتر کشور که سهم کلیدی و بسزایی در فرآیندهای مدیریتی شهرهای ایران دارند، تجلیل می‌شود. 

 به‌گفته صالحی، فرماندهان و شهرداران برتر کشور از دست رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، تندیس بلورین و لوح یادبود دریافت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی سمینار تخصصی توسعه ‌ایران، در پایان از یکایک علاقه‌مندان و به ویژه مدیران شهری و استانی کشور دعوت کرد تا در این سمینار حضور به هم رسانند.

شایان ذکر است، نخستین سمینار توسعه ایران اسلامی همراه با اولین جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور، 21 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری طی 2 روز در تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانیwww.TSDi.ir مراجعه کرده و از طریق پست الکترونیک به نشانی info@tsdi.ir و یا با شماره 94 - 33699093-021 و دورنگار 89786486 - 021 با دبیرخانه این جشنواره ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/2700/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول