اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین گلریزان انجمن ورزشی‌نویسان استان

ملایری‌ها میزبان تیم فوتسال خبرنگاران می‌شوند

به همت انجمن ورزشی‌نویسان استان دومین مراسم گلریزان به نفع کودکان بی‌سرپرست با حضور تیم فوتسال خبرنگاران به میزبانی اداره ورزش و جوانان ملایر برگزار می‌شود.

ملایری‌ها میزبان تیم فوتسال خبرنگاران می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به پیشنهاد انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان و هماهنگی مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر دومین جشن گلریزان خبرنگاران به نفع کودکان بی‌سرپرست این شهرستان برگزار خواهد شد.

این مراسم معنوی و ارزنده روز جمعه 30 فروردین ساعت 18 در سالن ورزشی 3 هزار نفری غدیر ملایر با حضور علاقه‌مندان به رشته فوتسال و حامی و خیرین امور خیریه برگزار می‌شود.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: خدا را شاکریم که کمتر از دو ماه از تشکیل این انجمن تیم فوتسال خبرنگاران برای دومین بار اقدام به برگزاری جشن گلریزان خبرنگاران ورزشی را در شهرستان ملایر کردیم.

 

فرشید گل‌محمدی افزود: در نخستین اقدام در هفته‌های پایانی سال گذشته با دعوت محمدتقی رحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین نخستین مراسم گلریزان انجمن ورزشی‌نویسان همدان به نفع کودکان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست این شهرستان طی یک مسابقه دوستانه‌ برگزار و در پایان مبالغی برای کمک به این قشر جمع‌آوری شد.

به گفته وی این انجمن با حضور بیش از 30 خبرنگار و عکاس ورزشی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان تشکیل و انسجام یافته و تیم فوتسال خبرنگاران متشکل از همه خبرنگاران و کارکنان قسمت‌های مختلف رسانه‌های فعال استان است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با اشاره به تمرینات منظم تیم فوتسال خبرنگاران که به صورت هفتگی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: با هماهنگی حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان یک جلسه تمرینی در سال 6 هزار نفری انقلاب در اختیار تیم فوتسال خبرنگاران قرار داده شده است.

وی یادآور شد: فعالیت این تیم از ابتدای سال زیر نظر سلیمان رحیمی یکی از پیشکسوتان ورزشی‌نویس به عنوان سرمربی و علی‌اکبر نیکوکار شایان از مربیان جوان و دارای مدرک رسمی از AFC آغاز به کار کرده است.

گل‌محمدی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده تمرینات تیم فوتسال خبرنگاران از این هفته منسجم‌تر به سرمربیگری رحیمی و مربیگری نیکوکارشایان پیگیری خواهد شد تا برای انجام مسابقات دوستانه و خیرخواهانه بهتر ظاهر شویم.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با بیان اینکه انجام بازی خیرخواهانه فوتسال و برگزاری گلریزان ورزشی به نفع اقشار نیازمند یکی از بهانه‌های تشکیل تیم فوتسال خبرنگاران بوده اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک با دعوت از تیم کوتوله‌های ایران و انجام بازی دوستانه فوتسال در راستای حمایت از کودکان سرطانی همدان، جشن بزرگ گلریزان 10 هزار نفری را در همدان طراحی و پیش‌بینی کردیم.

وی گفت: امیدواریم با کمک مردم فهیم همدان رقم قابل توجهی برای کمک به این کودکان جمع‌آوری شود.

گل‌محمدی ابراز داشت: در نخستین گام با همکاری مجید علایی، مدیر تولیدی پوشاک ورزشی جام جم تهران البسه مورد نیاز این تیم به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال تهیه و به عنوان نخستین حامی مالی از تیم فوتسال خبرنگاران و انجمن ورزشی‌نویسان استان تولید و در اختیار این تیم قرار گرفت.

وی گفت: در دومین اقدام شهرام شیروانی مدیر عامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر به عنوان حامی مالی بخشی از هزینه‌های جاری و البسه تیم فوتسال خبرنگاران را متقبل شده است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان افزود: هیئت‌های روستایی و عشایری و کشتی با در اختیار گذاشتن مینی‌بوس و همچنین دهکده تفریحی ورزشی گنجنامه حمایت‌های خوبی از تیم فوتسال خبرنگاران کرده است.

وی در پایان اذعان کرد: همزمان با برگزاری مراسم جشن گلریزان در ملایر اعضای انجمن ورزشی‌نویسان و تیم فوتسال خبرنگاران از دو خانواده شهید ورزشکار این شهرستان دیدار و از این عزیزان دلجویی خواهند کرد.

دومین گلریزان تیم فوتسال خبرنگاران همدان به همت انجمن ورزشی‌نویسان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با حضور مدیران ارشد این شهرستان و علاقه‌مندان به ورزش و امور خیریه روز جمعه 30 فروردین در سالن ورزشی سه هزار نفری غدیر ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول