اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد

خودکفایی 200 هزار خانواده کمیته امدادی در سال 91

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی گفت: در سال گذشته 200 هزار خانواده به وسیله این طرح‌ها به خودکفایی رسیده‌اند.

خودکفایی 200 هزار خانواده کمیته امدادی در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین انواری پنجشنبه شب در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی با آیت‌الله شبیری زنجانی با اشاره به طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: در سال گذشته 200 هزار خانواده به وسیله این طرح‌ها به خودکفایی مادی رسیده‌اند.

وی افزود: از دیگر طرح‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر می‌توان به مهارت‌آموزی به دختران روستایی بازمانده از تحصیل اشاره کرد.

تشکیل 110 شورای حل اختلاف در سراسر کشور

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه این نهاد مقدس با دستگاه قضایی نیز همکاری نزدیکی دارد عنوان کرد: تاکنون 110 شورای حل اختلاف به منظور دفاع از حقوق خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد تشکیل شده و این شوراها دستاوردهای خوبی داشته‌اند.

این مسئول متذکر شد: دانش‌آموزان مستعدی در میان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد وجود دارند که طرح‌های استعدادسنجی این کمیته موجب شناسایی و پرورش بهتر آنها شده است.

انواری در پایان اذعان داشت: امیدواریم مجموعه اقدامات کمیته امداد در همان مسیری باشد که امام راحل در آغاز تاسیس مد نظر داشتند و هم‌اکنون رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

انتهای پیام/78004/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول