اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی در آشتیان

کشتارگاه مرغ با ظرفیت 30 هزار تن در سال احداث می‌شود

مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان مرکزی از احداث یک کشتارگاه مرغ با ظرفیت 30 هزار تن در سال در شهرستان آشتیان خبر داد.

کشتارگاه مرغ با ظرفیت 30 هزار تن در سال احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا قلمی در نشست با اتحادیه مرغداران سراسر کشور اظهار داشت: این کشتارگاه در زمینی به مساحت دو هکتار و با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اقدامات اولیه به منظور احداث این کشتارگاه به اتمام رسیده و به زودی شاهد کلنگ‌زنی این پروژه خواهیم بود.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان مرکزی افزود: همچنین این اتحادیه در تلاش است نسبت به خریداری کشتارگاه مرغ سیمرغ دلیجان اقدام کند و رایزنی‌های اولیه را در این زمینه به انجام رسانده است.

قلمی با بیان اینکه اتحادیه مرغداران استان مرکزی دارای هفت شرکت تعاونی مرغداری با عضویت 500 نفر است گفت: این اتحادیه با 9 میلیون و 500 هزار قطعه جوجه‌ریزی در هر دوره یکی از فعال‌ترین اتحادیه‌های کشور به شمار می‌رود و خوشبختانه در سال گذشته با علمکرد مناسب موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

وی اظهار داشت: این اتحادیه همواره تعامل و همفکری بسیار خوبی با ارگان‌های ذی‌ربط در امر تنظیم بازار مرغ داشته است به طوری که در این زمینه موفق به کسب رضایت مردمی شده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان مرکزی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان های اراک، کمیجان، ساوه و زرندیه مرغ بدون آنتی بیوتیک تولید می شود گفت: به زودی تعداد واحدهای پرورش مرغ سبز استان مرکزی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به توان استان مرکزی در تولید بیشتر در صورت حمایت از تولید کننده از مسئولین خواست با توجه به اختصاص ارز مبادله‌ای با برنامه‌ریزی مناسب از افزایش قیمت مرغ جلوگیری کنند به نحوی که هم تولید کننده ضرر نکند و هم مصرف کننده توان خرید داشته باشد.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول