اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر به قم صورت گرفت

دیدار وزیر دادگستری عراق با تولیت آستان حضرت معصومه(س)

وزیر دادگستری عراق با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، ضمن زیارت مضجع نورانی این بانو، با تولیت و مسئولان آستان مقدس قم به گفت‌وگو نشست.

دیدار وزیر دادگستری عراق با تولیت آستان حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حسن شمری‌ وزیر دادگستری عراق در نشستی با مسئولان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها‌ با ابراز خرسندی از سفر خود به قم و حضور در حرم کریمه اهل ‌بیت اظهار داشت: یکی از نعمت‌های الهی خدمت در حرم اهل‌ بیت علیهم‌السلام است.

وی حضور و خدمت‌گزاری افراد را در چنین عرصه‌هایی مبارک دانست و ادامه داد: خوشبختانه اداره و تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، خوب و شایسته بوده و موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است.

حسن شمری با اشاره به سومین سفر خود به حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها اظهار داشت: ‌در هر نوبت که در این حرم مطهر حضور یافتم پیشرفت‌های قابل توجهی را مشاهده کردم که امیدوارم این موفقیت‌ها همچنان ادامه یابد.

در ادامه این نشست‌ احمد حاجی‌زاده‌ معاون مالی و اداری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سخنانی  به اعتقادات مشترک فراوان میان ملت ایران و عراق اشاره و بیان کرد: ملت ایران و عراق، هر دو علاقه خاصی نسبت به اهل ‌بیت علیهم‌السلام دارند.

وی با بیان اینکه ایرانیان ملت عراق را جدای از خود نمی‌دانند گفت: ایران و عراق از نظر فرهنگ دینی بسیار به هم نزدیک هستند که امید است این نزدیکی، موجب ارتباط بیشتر میان این دو ملت شود.

انتهای پیام/78002/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول