اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

عملکرد ارزشمند کمیته امداد در بخش مسکن و اشتغال

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های ارزنده کمیته امداد در بخش‌های مختلف گفت: عملکرد این نهاد در بخش مسکن و اشتغال قابل تقدیر است.

عملکرد ارزشمند کمیته امداد در بخش مسکن و اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) طی سخنانی ضمن اشاره به فعالیت‌های گسترده کمیته امداد در خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه اظهار داشت: با تشکیل این نهاد انقلابی چهره فقر در کشور کمرنگ شده و یک گام بلند به سمت تحقق عدالت اجتماعی برداشته شد.

وی با اشاره به ثمرات تشکیل کمیته امداد گفت: تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، از برکات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های ارزنده کمیته امداد در بخش‌های مختلف، عملکرد این نهاد در بخش مسکن و اشتغال را قابل تقدیر دانست و افزود: کمیته امداد قم در این دو زمینه توفیقات خوبی داشته و در بخش اشتغال حتی فراتر از تعهدات خود عمل کرده است.

استاندار قم با اشاره به برنامه پنج ساله کمیته امداد این برنامه را جامع، دقیق و بسیار ارزنده توصیف کرد و اجرای آن را گام بلندی در رسیدن به اهداف این نهاد دانست.

در این نشست حسین انواری سرپرست کمیته امداد در گزارشی از عملکرد این نهاد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته موفق به ایجاد 300 هزار شغل شد و طی دو سال گذشته نیز 180 هزار خانوار با کمک‌های این نهاد به خودکفایی رسیدند.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول