اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال وبختیاری:

غفلت از انتخابات شوراها زیانبار خواهد بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پرداختن به انتخابات ریاست جمهوری ما را از انتخابات شوراهای اسلامی غافل نکند چرا که ممکن است دشمن از این غفلت سوء استفاده کند.

غفلت از انتخابات شوراها زیانبار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام‌خمینی (ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا، پرهیزکارى و دورى از آلودگى‏ها و گناهانی از جمله امورى که در فرهنگ اسلامى و متون دینى از اهمیت فوق‌العاده‎ و مهمی ‏برخوردار است به حق مى‏توان گفت اساس تمام کمالات ‏روحانى و معنوى انسان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ضرورت درس گرفتن مردم از داستان اصحاب کهف در قرآن، افزود: هجرت یکی از برنامه‌های مهم ادیان الهی است و اگر کسی دید ایمانش در خطر است باید به جای دیگر هجرت بکند.

نکونام با اشاره به نزدیک شدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور افزود: همه می‌دانیم که سپاه چقدر زیبا شکل گرفت، چه زیبا ماند و چه زیبا نقش‌آفرینی کرد و امروز سپاه خاری در چشم دشمنان است.

وی با اشاره به نقش مهم  سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: سپاه امروز حافظ دین، انقلاب و دستاورد‌های نظام اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب فرهنگی ایران، انقلاب آب و نان نبود، خاطرنشان کرد: انقلاب فرهنگی ایران یک انقلاب حسینی، ظالم ستیز و انقلاب فکر و انقلاب آباد کردن دل‌ها و رونق بخشیدن به افکار الهی است.

وی توجه به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری یازدهم را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: اگر ما از انتخابات شورا‌ها غفلت کنیم و به افراد نالایق رای بدهیم آن‎گاه ممکن است برخی از این شورا‌ها به ابزار‌های خوبی برای دشمنان در راستای سنگ اندازی در مسیر انقلاب اسلامی تبدیل شوند.

انتهای پیام/68008/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول