اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در خانه ملت:

انتصاب مدیر بومی منطقه آزاد اروند به‌جاست/ مخالفان کارشکنی نکنند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید فضای تعامل را برای مدیر جدید سازمان منطقه آزاد اروند مهیا کرد و به وی فرصت داد تا بتواند اقدامات خود را به خوبی اجرایی کند.

انتصاب مدیر بومی منطقه آزاد اروند به‌جاست/ مخالفان کارشکنی نکنند

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: تغییرات مدیریتی اخیری که در سازمان منطقه آزاد اروند شکل گرفته را به فال نیک می‌گیرم و از این موضوع خرسند و خوشحالم که بالاخره پس از سال‌ها مدیرعامل بومی بر کرسی مدیریت این سازمان موثر در منطقه تکیه می‌زند.

وی افزود: مدیریت جدید منطقه آزاد اروند فردی بومی و فرزند همین مرز و دیار است به همین لحاظ به خوبی به درد مردم آشناست و مشکلاتشان را دیده و می‌شناسد.

*نیروهای بومی را حمایت کنیم

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن دسته از مدیران و افرادی که با این تغییر مدیریتی در سازمان منطقه آزاد اروند مخالفند باید با دید بازتر و رویی گشاده‌تر به این اتفاق بنگرند و سعه صدر داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید فضای تعامل را برای مدیر عامل جدید این سازمان مهیا کرد و به وی فرصت داد تا بتواند ایده و نظرات خود را به خوبی اجرایی کند.

*انتصاب مدیران بومی برابر با توسعه منطقه

سامری همچنین عنوان کرد: مطمئنا انتصاب مدیران بومی فضای پیشرفت و توسعه منطقه را در بر خواهد داشت و در راستای به‌کارگیری و جذب دیگر نیروهای بومی در مشاغل مختلف موثرتر است.

وی ادامه داد: همه شاهد اتفاقاتی که چند سال پیش در این سازمان ایجاد شد هستیم و می‌دانیم که در این رابطه بیت‌المال ضایع شد؛ چرا آن زمان شاهد هیچ‌گونه مخالفت و اعتراضی از سوی مدیران و افرادی که امروز قصد کارشکنی دارند صورت نگرفت؟ آیا اقداماتی که پیش از این توسط مدیران پروازی و غیربومی در منطقه آزاد اروند صورت گرفته همه راضی کننده و در راستای پیشرفت منطقه بوده است؟!

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه از مرحوم محمدرضا عباسی، دومین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و نخستین مدیر بومی این مجموعه یاد کرد و گفت: مرحوم عباسی یکی از مهره‌های کلیدی دوران دفاع مقدس که زحمات زیادی را برای عمران و آبادی شهرستان خرمشهر کشید نخستین مدیر بومی منطقه آزاد اروند بود.

*خرمشهر زخمی بر زمین رها شده است

وی بیان کرد: شهرستان خرمشهر و روستاهای این منطقه با وجود گذشت بیش از 30 سال از جنگ تحمیلی همچنان زخمی بر زمین رها شده و هیچ دادرسی ندارد؛ انتصاب مدیران غیربومی نیز تاکنون نتوانسته مرحمی بر زخم‌های عمیق این شهر بزند.

سامری اظهار کرد: پس باید با تعامل و حمایت مضاعف از نیروهای بومی منطقه حمایت کرد و بار دیگر فرصت عمران و آبادی به منطقه داد تا در سایه همت و انسجام بتوان گامی موثرتر و کارآمدتر برای شهر و دیارمان برداشت.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول