اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان تأکید کرد

لزوم فعالیت دستگاه‌های دولتی گلستان براساس افق 1404

معاون توسعه مدیریت و نیروی منابع انسانی استاندار گلستان گفت: نقشه راه سلامت در افق 1404 برای همه دستگاه‎ها در سطح کشور از جمله در استان گلستان ترسیم شده که باید فعالیت‎ها براساس این برنامه پیش برود.

لزوم فعالیت دستگاه‌های دولتی گلستان براساس افق 1404

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر جباری بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان استان گلستان اظهار داشت: استکبار از پیشرفت‎های ایران همواره در هراس است و در راه رسیدن ایران به قله‎های پیشرفت سنگ‎اندازی می‎کند، اما ایران در راه هدف خود حرکتی شتابنده دارد.

پیشرفت‎های علمی ایران در مقایسه با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست

وی ادامه داد: مدافعان مرزهای علمی، نخبگان، فرهیختگان، دانشمندان، دانشگاهیان و تمام کسانی که دل در گرو پیشرفت ایران بستند، برای ارتقای جایگاه علم کشور تلاش می‎کنند، به طوری که اکنون در زمینه علوم و فنون پزشکی به پیشرفت‎های چشمگیری دست یافته‎ایم که در مقایسه با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست.

معاون توسعه مدیریت و نیروی منابع انسانی استاندار گلستان متذکر شد: در هزاره جدید کشوری می‎تواند در مرزهای علمی و دانش عرضه اندام در عرصه‎های بین‎المللی کند که به تولید دانش مجهز شود.

باید فعالیت‎ها دستگاه‎ها براساس افق 1404 پیش برود

جباری، رسالت مدافعان علمی کشور را سنگین‎تر از گذشته خواند و ابراز داشت: نقشه راه سلامت در افق 1404 برای همه دستگاه‎ها در سطح کشور از جمله در استان‎ها ترسیم شده که باید فعالیت‎ها براساس این برنامه پیش برود.

وی گفت: آنچه در عرصه سلامت در کشور در حوزه پزشکی، پزشکی هسته‎ای کشف شده و هرروز فرصت‎های نوینی در این حوزه و سایر بخش‎ها می‎بینیم، محصول مجاهدت مدافعان مرزهای ایران اسلامی است.

خلق «حماسه سیاسی و اقتصادی» کشور را در مقابل ترفندهای دشمن بیمه می‎کند

معاون توسعه مدیریت و نیروی منابع انسانی استاندار گلستان؛ تأکید رهبر معظم انقلاب را در ایجاد حماسه نشان از اهمیت شرایط کشور دانست و اظهار داشت: خلق «حماسه سیاسی و اقتصادی» کشور را در مقابل حوادث و ترفندهای دشمن بیمه می‎کند.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول