اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

دلیل اصلی محبوبیت سپاه ولایت‌مداری آن است

امام جمعه جم گفت: دلیل اصلی محبوبیت سپاه ولایت‌مداری و مردم‌داری آن است.

دلیل اصلی محبوبیت سپاه ولایت‌مداری آن است

حجت‌الاسلام محمد گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نقش سپاه در انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و این نهاد از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در تمام موقعیت‌ها از نظام و انقلاب دفاع کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال 58 به فرمان امام خمینی(س) تاسیس شد و روزبه‌روز شاهد بالندگی و رشد این نهاد مقدس هستیم.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب از ماموریت‌های اساسی سپاه بوده و بدون اغراق شاهد موفقیت کامل سپاه در این ماموریت هستیم.

گنجی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور همه‌جانبه سپاه و بسیج در عرصه دفاع از کشور بودیم و در دوران سازندگی نیز خدمات شایان توجهی توسط بسیج و سپاه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سپاه با کوله‌باری از تجربه در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد گفت: امروز سپاه پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را می‌سازد و این مسئله دشمنان را نگران کرده است.

امام جمعه جم با اشاره به ولایتمداری سپاه و بسیج ابراز داشت: سپاه با تحمل همه سختی‌ها هیچ گاه دست از رهبری و ولایت فقیه نکشید و در برابر دشمنان افتخارات بسیار زیادی کسب کرده است.

گنجی اضافه کرد: دلیل اصلی محبوبیت سپاه ولایت‌مداری و مردم‌داری است و امیدوار هستیم این دو ویژگی ارزشمند همواره تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در راستای پیشرفت نظام اسلامی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول