اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید میدانی صورت گرفت

هشدار فرماندار بندرعباس به نانوایی‌های بی‌کیفیت/ پلمپ دو واحد نانوایی متخلف

فرماندار بندرعباس هشدار داد نانوایی‌هایی که کیفیت نان نامناسب داشته باشند تعطیل می‌‌شوند.

هشدار فرماندار بندرعباس به نانوایی‌های بی‌کیفیت/ پلمپ دو واحد نانوایی متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امروز در حاشیه بازدید از چند نانوایی در سطح این شهر با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شهروندان و مسئولان همواره بهبود کیفیت نان بوده است، اظهار داشت: انتظارات در این راستا پس از ساماندهی یارانه آرد بیشتر و بیشتر شده است.

وی ادامه داد: هر چند طی سال‌های اخیر تغییرات محسوسی در بخش بهبود کیفیت نان تحویلی به مردم رخ داده است، اما کماکان نیز مشاهده می‌شود که برخی از واحدهای نانوایی نان با کیفیت لازم را به مردم تحویل نمی‌دهند.

فرماندار بندرعباس یادآور شد: به همین دلیل همواره بازدیدهای سرزده از واحدهای تولیدی مورد توجه قرار داشته است و بازرسی‌های لازم در این راستا صورت می‌گیرد.

مرادی اضافه کرد: افزایش کیفیت نان، ضرورت توجه به بهداشت آموزش کارگران و برخورد شایسته با مشتریان از جمله اموری است که در بازدید از نانوایی‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد.

رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار شهرستان بندرعباس در ادامه از دستگاه‌های دست‌اندرکار در امور تولید نان از جمله مرکز بهداشت، سازمان غله، بازرگانی و اتحادیه‌ نانوایی‌ها خواست که با افزایش نظارت‌ها بر بهبود کیفیت نان کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد نانوایی‌هایی که بر بهبود کیفیت نان تولیدی خود توجه لازم را نداشته باشند، تعطیل می‌شوند و در این راه فرمانداری بیشترین سخت‌گیری را اعمال خواهد کرد.

مرادی اضافه کرد: آردی که با هزینه بالا تهیه و در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گیرد باید به بهترین شکل ممکن در قالب نان به مردم تحویل شود و در این راه کم کاری و بی‌توجهی پذیرفته شده نیست.

در ادامه بازدید فرماندار بندرعباس از واحدهای نانوایی سطح شهر دو واحد نانوایی به دستور فرماندار پلمپ شد.

کیفیت نان تولیدی در بندرعباس همواره مورد بحث بوده است، هر چند که در سال‌های گذشته تا حدودی کیفیت نان تولیدی بهتر شده است اما کماکان انتقاداتی از طرف شهروندان در باب کیفیت نان تولیدی به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/88001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول