اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارگران خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای بیش از 400 برنامه در هفته کارگر در خراسان‌رضوی

مسئول بسیج کارگران خراسان‌رضوی گفت: 444 برنامه در هفته کارگر در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود.

اجرای بیش از 400 برنامه در هفته کارگر در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالفضل بهشتی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد:‌ در هفته کار و کارگر و بسیج کارگری با الگو گرفتن از سردار شهید برونسی که به عنوان نماد کار و کارگر در تمامی عرصه‌های جامعه مثال زدنی است؛ روز تشییع پیکر این شهید را به عنوان روز قشر کارگر در جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: شهید برونسی در ولایت‌مداری چه در زمان امام (ره) و چه در تطبیق دین اطاعت محض داشت و نماد و الگوی کار و تعاون در جامعه و مسائل اقتصادی به شمار می‌رفت.

بهشتی بیان کرد: در راستای تبیین هفته کارگر در سراسر خراسان‌رضوی 28 برنامه به جز برنامه‌های مشترک با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی از سوی بسیج کارگری این اداره انجام می‌شود که به صورت کلی در سراسر استان 444 برنامه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارگران خراسان‌رضوی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم در هفته کارگر تجلیل از خانواده‌های کارگران نمونه و شهید است.

وی خاطرنشان کرد: روز کارگر در چهارم اردیبهشت‌ماه امسال به صورت کشوری نیز در تهران برگزار می‌شود و در این مراسم از کارگران نمونه و خانواده‌های کارگران شهید تقدیر و تجلیل می‌شود.

بهشتی ادامه داد: به سبب اینکه مراسم بزرگداشت کارگران در امسال تنها متمرکز به مشهد نباشد این مراسم در سبزوار که پس از مشهد بزرگ‌ترین شهرستان خراسان‌رضوی است برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارگران خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه بیش از 14 هزار شهید کارگر در کشور وجود دارد، اظهار کرد:‌ اهمیت و نقش کارگران و اقداماتی که آنها در جامعه انجام داده‌اند از مسائل با ارزش به شمار می‌رود و باید در تجلیل و تقدیر از خانواده‌های آنان تلاش شود.

وی گفت: کیفیت کاری در دستگاه‌ها و ارگان‌ها یکی از مباحثی که باید امسال در جامعه کارگری مورد توجه قرار گیرد و با استفاده از روش مناسب تلاش کنیم تا کار مزدی جای خود را به وقت مزدی بدهد تا علاوه بر افزایش کیفیت کار بهره‌وری را نیز افزایش داد.

مسئول بسیج کارگران خراسان‌رضوی بیان کرد: تعمیق معنویت در جامعه کارگری و کارفرمایان می‌تواند سبب افزایش محصولات با کیفیت و افزایش کار و خدمات شود.

 وی خاطرنشان کرد: تعمیق معنویت با استفاده از برنامه شجره طیبه صالحین سبب افزایش کیفیت کار و آموزش افراد متخصص می‌شود که هم معنویت را به همراه دارد و هم از نظر اقتصادی سبب پیشرفت و توسعه آبادانی کشور می‌شود.

بهشتی اظهار کرد: جامعه کارگری در تمامی برهه‌های زمانی در صفوف نخست بودند و در انتخابات امسال نیز مانند همیشه حضور پررنگی داشته و برگ زرین دیگری را برای جامعه کارگری ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول