اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مرکز مدیریت راه‌ها:

بزرگراه قم‌-گرمسار تا پایان تیرماه مسدود است/مسیر جایگزین محور قم-تهران

بزرگراه قم-گرمسار و بالعکس تا 27 تیرماه به دلیل تبدیل محور به آزادراه، مسدود است، محور جایگزین، برای خودروهای سواری، آزادراه قم-تهران و بالعکس و در ادامه از مسیر پاکدشت-گرمسار و بالعکس خواهد بود.

بزرگراه قم‌-گرمسار تا پایان تیرماه مسدود است/مسیر جایگزین محور قم-تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به‌ استثنای محورهای شمشک ـ دیزین در استان البرز، که به دلیل بارش برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن مسدود و محور شهداد ـ نهبندان در استان کرمان، که به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی، بسته است، تا اطلاع ثانوی بقیه محورهای اصلی مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

‌کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط در 893 محور مواصلاتی کشور طی 24 ساعت گذشته 6417317 وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن با تعداد 6677684 وسیله، کاهش 4 درصدی را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین طی 24 ساعت گذشته درمحورهای ارتباطی کشور، 15 درصد بوده است.

ساعات اوج تردد طی 24 ساعت گذشته بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 5 الی 6 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی ازاین موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

* ممنوعیت‌های تردد جاده‌ها به دلیل عملیات کارگاهی جاده‌ای و انسداد مسیر‌

بزرگراه قم ـ گرمسار و بالعکس تا روز 27/04/92 به دلیل تبدیل محور به آزادراه ، مسدود خواهد بود؛ محور جایگزین، برای خودروهای سواری، آزادراه قم ـ تهران و بالعکس و در ادامه از مسیر  پاکدشت ـ گرمسار و بالعکس و برای وسایل نقلیه سنگین از محور قدیم قم ـ تهران ـ گرمسار و بالعکس، خواهد بود.

آزادراه کاشان – قم (فقط لاین شرقی) تا روز 10/2/92 به دلیل عملیات تعریض مسیر، مسدود خواهد بود، در مدت زمان انسداد، تردد وسایل نقلیه از محور قدیم قم-کاشان انجام خواهد شد.

آزادراه کرج- تهران (لاین جنوبی) تا روز 10/3/92، شنبه‌ها تا سه‌شنبه‌ها، از ساعت 23 تا 4 صبح روز بعد. به دلیل نصب عرشه پل در تقاطع غیر هم سطح کاروانسرا سنگی، مسدود خواهد؛ در این مدت، تردد وسایل نقلیه از جاده‌های قدیم و مخصوص کرج ـ تهران، انجام خواهد شد.

در بزرگراه سیرجان ـ حاجی‌آباد واقع در استان هرمزگان، تا روز 10/02/92، به دلیل ریزش ترانشه تونل‌های دوقلو، تردد با محدودیت انجام شده و جریان ترافیک از10کیلومتری بالای حاجی‌آباد، به محور قدیم هدایت و بعد از عبور از حاجی‌آباد، امکان ورود به بزرگراه و ادامه مسیر به‌ بندرعباس وجود دارد؛ تردد وسایل نقلیه سنگین با ارتفاع بیش از 70/4 متر، از این بزرگراه ممنوع و تراکم ترافیک خودروهای عبوری در دو طرف تونل‏، در این مدت، پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول