اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان خبر داد

ثبت نام 2243 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: تاکنون دو هزار و 243 داوطلب در استان لرستان برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

ثبت نام 2243 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان

محمدامین رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: از تعداد دو هزار و 243 نفر ثبت نام شده تاکنون دو هزار و 164 نفر مرد و 79 نفر زن هستند که برای این دوره از انتخابات به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تعدادی از آنان انتخاب می‌شوند.

وی افزود: این افراد در شهرها و روستاهای خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، دلفان، دوره چگنی، دورود، سلسله، کوهدشت و پلدختر برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

رضوانی با بیان اینکه این افراد از طریق سامانه جامع انتخابات به صورت آنلاین و همه روزه ثبت نام کردند، افزود: این روند تا پایان روز اول اردیبهشت سال‌ جاری ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان با اشاره به اینکه ثبت نام شوراهای شهر و روستا در لرستان با استقبال خوبی در حال انجام است، گفت: در این دوره از انتخابات در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد 13 نفر به عنوان عضو اصلی و شش نفر عضو علی البدل، در شهرهای کوهدشت، نورآباد، الیگودرز و دورود 9 نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی البدل، شهرهای ازنا، پلدختر و الشتر هفت نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی البدل و شهرهای زیر 20 هزار نفر مانند چگنی پنج نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.

رضوانی یادآور شد: در مناطق روستایی داوطلبان در روستاهای زیر 200 خانوار باید سواد خواندن و نوشتن، بالای 200 خانوار دیپلم، در شهرهای زیر 20 هزار نفر مدرک کاردانی و بالای 20 هزار نفر مدرک لیسانس و معادل نیاز است.

وی اظهار داشت: این ثبت نام تا پایان فردا ادامه دارد و داوطلبانی که می‌خواهند ثبت نام کنند، از این فرصت باقیمانده استفاده کنند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول