اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

خاموشی‌های برق در استان مرکزی 15 درصد کاهش یافت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: میزان خاموشی‌های استان طی سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

خاموشی‌های برق در استان مرکزی 15 درصد کاهش یافت

داود عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم این شرکت طی سال‌های گذشته کاهش خاموشی‌ها بود که با اجرای برنامه‌های مختلف به توفیقات خوبی در این زمینه دست یافتیم.

وی تصریح کرد: کاهش خاموشی‌ها در سطح استان همواره از اولویت‌های این شرکت بود که با اجرای طرح‌های نوسازی و بازسازی شبکه‌ها و همچنین جلوگیری از سرقت کابل‌ها در سال گذشته شاهد کاهش 15 درصدی خاموشی‌های سطح استان بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی همچنین وصول مطالبات از بدهکاران را از دیگر دغدغه‌های این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده طی سال گذشته بیش از 95 درصد از مطالبات این شرکت از بدهکاران وصول شد.

عابدی با بیان اینکه پرداخت به موقع قبوض نقش بسیار موثری در ارائه هرچه بهتر خدمات به مشترکین دارد، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان در صورتی می‌توانند خدمات بهتر و مناسب‌تری به شهروندان ارائه دهند که آنها با پرداخت به موقع مطالبات این دستگاه‌ها را یاری دهند.

وی بیان داشت: در حال حاضر طرحی توسط این شرکت در دست اجرا است که طی آن مشترکین می‌توانند با مراجعه به دفاتر الکترونیک در شهرها و روستاها تمامی خدمات مورد نیاز خود را از شرکت برق دریافت کنند.

انتهای پیام/87003‌/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول