اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

همکاری پارس جنوبی و دانشگاه شهید بهشتی در بازسازی مناطق زلزله‌زده

مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از همکاری پارس جنوبی و دانشگاه شهید بهشتی در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان بوشهر خبر داد.

همکاری پارس جنوبی و دانشگاه شهید بهشتی در بازسازی مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محی‌الدین جعفری عصر امروز در نشست مسئولان منطقه ویژه با اشاره به زلزله شهرستان دشتی اظهار داشت: کمک برای بازسازی مناطق زلزله‌زده وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی از همکاری سازمان منطقه ویژه پارس با دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی تهران در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان بوشهر خبر داد و افزود: حمایت از طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی در زمینه مدیریت بازسازی پس از سانحه از برنامه‌های این سازمان است.

مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به رسالت این سازمان در کمک به توسعه یافتگی استان بوشهر، مدیریت اصولی در بازسازی مناطق زلزله‌زده را از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه در کمک به مردم منطقه ذکر کرد و یادآور شد: سازمان منطقه ویژه با همکاری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی تهران، حمایت از طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی در زمینه مدیریت بحران و بازسازی را در دستور کار خود قرار داده است.

جعفری ضمن ابراز همدردی با مردم این مناطق و جدیت سازمان در کاستن از آلام این عزیزان بیان داشت: در همین راستا گروهی از اساتید و دانشجویان «گروه بازسازی پس از سانحه» دانشگاه شهید بهشتی به همراه مدیران سازمان منطقه ویژه ضمن حضور در مناطق زلزله‌زده شنبه و درویشی، نحوه و امکان اجرای طرح‌های پژوهشی در منطقه را مورد مطالعه و ارزیابی قرار دادند.

وی با بیان این مطلب که صنعت بالنده نفت در پایتخت انرژی کشور همواره در کنار مردم استان بوشهر بوده است، ابراز امیدواری کرد که با انجام طرح‌های پژوهشی در زمینه بازسازی مناطق زلزله‌زده، روند اجرای طرح‌های آواربرداری و بازسازی این مناطق تسریع و خدمات‌رسانی به مردم این منطقه از انتظام و انسجام مطلوب‌تری برخوردار شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول