اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

سوم خرداد مناسب‌ترین زمان افتتاح پروژه‌ها در زنجان است

معاون امور عمرانی استاندار زنجان، سوم خردادماه را مناسب‌ترین زمان برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام در زنجان عنوان کرد.

سوم خرداد مناسب‌ترین زمان افتتاح پروژه‌ها در زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه شنبه در جلسه بررسی طرح‌هایی که قابلیت افتتاح تا پایان عمر دولت را دارند، با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام در دستورکار دولت قرار دارد، اظهار داشت: این موضوع در سطح استان زنجان مورد تأکید استاندار است.

وی به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از برخورد با ایام انتخابات پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح دارند باید در دهه نخست خردادماه به بهره‌برداری برسند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به بالا بودن تعداد پروژه‌های قابل افتتاح اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های زیادی در سطح استان اعم از روستا و شهر در خردادماه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به جمع‌آوری اطلاعات پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح دارند، اشاره کرد و بیان داشت: اطلاعات از 50 ارگان جمع‌آوری شده است.

کریمی از ارائه اطلاعات توسط 36 دستگاه خبر داد و گفت: 14 دستگاه هم جوابی به درخواست ارائه شده برای ارائه اطلاعات پروژه‌های قابل افتتاح در خردادماه نداده‌اند.

وی، سوم خردادماه را مناسب‌ترین زمان برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و اذعان داشت: ارگان‌هایی که پروژه نیمه‌تمام قابلیت بهره‌برداری در خردادماه را داشته باشند در اولویت تخصیص بودجه قرار دارند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در پایان تأکید کرد: فضا به سمتی هدایت می‌شود که حداکثر پروژه‌ها در پایان عمر دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/73004/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول