اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد تنکابن:

چهارمین گردهمایی تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد واحد تنکابن گفت: چهارمین گردهمایی سراسری تشکل‌های اسلامی، سیاسی اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد در واحد تنکابن برگزار می‌شود.

چهارمین گردهمایی تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

حمیدرضا جمال‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: چهارمین گردهمایی سراسری تشکل‌های اسلامی، سیاسی اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این گردهمایی با اهداف تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و بررسی مباحث عملکردها و برنامه‌های این تشکل‌ها در سال جدید، اردیبهشت امسال به مدت دو روز در غرب مازندران و دانشگاه آزاد واحد تنکابن برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت سال جاری این گردهمایی با حضور نماینده عالی ریاست دانشگاه آزاد و نمایندگان تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید، معاونان و مدیران کل، روسای مناطق 18 گانه، روسای مراکز استان‌ها، اساتید و دانشجویان، مسئولان استانی و شهرستانی در تالار اجتماعات واحد تنکابن برگزار می‌شود.

جمال‌زاده عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی این تشکل‌ها هر سال گردهمایی را برای هماهنگی بیشتر و بررسی عملکرد و همچنین چشم‌انداز تحقق منویات مقام معظم رهبری با حضور مقامات ذی‌ربط برگزار می‌کنند که امسال این میزبانی به تنکابن رسید.

انتهای پیام/86020/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول