اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افزایش سوئیچ برق مرتفع کننده مشکلات واحدهای صنعتی‌ بستان آباد

واحدهای صنعتی در شهرستان بستان‌آباد با مشکل کمبود سوئیچ برق مواجه است.

افزایش سوئیچ برق مرتفع کننده مشکلات واحدهای صنعتی‌ بستان آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، مدتی است که زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی که جزو موارد تشویقی برای استفاده از شهرک‌های صنعتی است نه تنها در استان بلکه در سطح کشور با مشکل مواجه است.

بطوریکه اخیرا وزیر صنعت و معدن در این زمینه مورد خطابه نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

اما این روزها خبرهایی هم در این مورد از شهرک صنعتی بستان‌آباد به گوش می‌رسد بخصوص در بحث برق که یکی از ضروریات در حوزه صنعت است.

در این ارتباط دلایل را از نماینده این شهرستان جویا شدیم که عمده مشکل برق شهرک صنعتی حوزه انتخابیه‌اش را نیاز نزدیک به هشت سوئیج برق عنوان کرد.

غلامرضا نوری افزود: با تامین این سوئیچ‌ها مشکل برق شهرک صنعتی بستان‌آباد به حداقل می‌رسد و تا حدودی از وارد آمدن خسارت به تولیدکنندگان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سوئیچ‌های مورد نیاز از برق منطقه‌ای درخواست شده است، گفت: این مجموعه نیز اعلام می‌کند به دلیل کمبود در سوئیچ برق تأمین این قطعات برایش ممکن نیست.

نوری اضافه کرد: کاهش قدرت برق تنها به وارد آمدن خسارت منتهی نمی‌شود بلکه گاها باعث توقف خط تولید می‌شود که این خسارات آن برای تولیدکنندگان ضررهای جبران ناپذیری به دنبال دارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از وجود تقاضا برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بستان‌آباد خبر داد و گفت: این تقاضاها با توجه به اینکه در صنایع مختلف از جمله فلزی مربوط می‌شود که نیازمند برقی با ولتاژ 70 تا 80 مگا وات است مسکوت مانده‌است.

وی شرط سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را در این مجموعه در بخش‌های یاد شده تامین برق مورد نیاز اعلام کرد. 

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول