اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه مشهد:

زنان رسالت فاطمی خود را در خانواده و اجتماع انجام دهند

استاد حوزه علمیه مشهد گفت: زنان جامعه باید رسالت فاطمی خود را در بعد فردی و اجتماعی به خوبی انجام دهند تا فرهنگ فاطمی در جامعه بیش از پیش استحکام یابد.

زنان رسالت فاطمی خود را در خانواده و اجتماع انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علی جعفری ظهر امروز در مراسم بصیرت فاطمی که با حضور بیش از 80 نفر از بانوان در بسطام برگزار شد، با اشاره به خیر کثیر بودن حضرت زهرا(س) گفت: خداوند در قرآن فاطمه را کوثر یا همان خیرکثیر معرفی کرده است و این بدان معنی است که فاطمه(س) مبدا تمام خیرات و برکات در جهان است و این نکته بسیار مهم است.

وی افزود: طبق حدیث قدسی جهان به خاطر فاطمه (س) خلق شد و این نشان از عظمت ایشان است و درک این عظمت برای بسیاری افراد دشوار و یا قابل درک نیست.

استاد حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: فاطمه(س) الگو تمام و کمال یک زن در جهان است که در بعد فردی و اجتماعی مانندی ندارد و همه زنان باید او را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: از نظر تربیت فرزندان سید جوانان بهشت حسن و حسین(ع) و زینب را تربیت کردند و از لحاظ همسرداری مولای متقیان همسر ایشان و بسیار از حضرت راضی بودند.

جعفری با اشاره به بعد اجتماعی ایشان نیز گفت: وی مدافع ولایت و اسلام بود و در این راه جان خود را فدا کرد، ایشان بزرگترین سد در برابر جریان نفاق بعد از پدربزرگوارشان و رسوا کننده این جریان بود.

استاد حوزه علمیه مشهد تاکید کرد: در زمان کنونی که هجمه دشمنان بسیار زیاد است، زنان جامعه ما نیز باید با الگو قرار دادن صدیقه طاهره در بعد فردی و اجتماعی فعال و وظیفه خود را در خانواده و اجتماع به درستی انجام دهند.

جعفری خاطرنشان کرد: تربیت فرزندانی صالح و مدافع ولایت وظیفه خطیر فاطمی شما زنان است که باید به خوبی به این وظیفه عمل کنید.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول