اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته داوران بانوان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

قضاوت داوران مازندرانی در لیگ برتر فوتسال کشور

مسئول کمیته داوران بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: داوران مازندرانی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قضاوت خواهند کرد.

قضاوت داوران مازندرانی در لیگ برتر فوتسال کشور

آنیتا امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور روزهای چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت برگزار می‌شود که داوران فوتسال مازندران نیز قضاوت چند بازی مهم را بر عهده دارند.

وی بیان داشت: در بازی دو تیم هیئت فوتبال شهریار و تربیت بدنی فسا که در تهران برگزار می‌شود، مرجان موحدی از داوران خوب فوتسال استان قضاوت این بازی را برعهده دارد.

مسئول کمیته داوران بانوان هیئت فوتبال مازندران درادامه گفت: آیدین عامری نیز به عنوان داور دوم قضاوت دو تیم پرسپولیس تهران و متین ورامین را که چهارم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، بر عهده دارد.

امیدی با اشاره به قضاوت دیگر داور مازندرانی در روز چهارم اردیبهشت یادآور شد: زینب مجاهدی نیز از داوران خوب استان قضاوت دو تیم شورای شهر نوشهر و صنعت نفت آبادان را به عنوان داور دوم در نوشهر بر عهده دارد.

وی همچنین از حضور ناظر مازندرانی دریکی از این مسابقات اظهار داشت: فاطمه بوداغی نیز در بازی دو تیم هیرسا ورزش و برلیان مراغه روز پنجم اردیبهشت به عنوان ناظر فدراسیون در تهران حضور می‌یابد.

مسئول کمیته داوران بانوان هیئت فوتبال مازندران در پایان از قضاوت مجدد مرجان موحدی به عنوان سرداور بازی خبر داد و افزود: موحدی همچنین به عنوان سرداور در بازی دو تیم ماشین‌سازی تبریز و آریو برزن یاسوج که ششم اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود به میدان می‌رود. 

انتهای پیام/86005/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول