اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از حضور در نیمه نهایی 4 دوره متوالی

صبا برای کسب دومین قهرمانی راهی فوتسال امیدهای کشور شد

تیم فوتسال امید صبای قم بار دیگر در شرایطی در مسابقات فوتسال امیدهای قهرمانی کشور حضور یافت که تاکنون در چهار مرحله موفق شده است به نیمه نهایی این مسابقات راه یابد.

صبا برای کسب دومین قهرمانی راهی فوتسال امیدهای کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از امروز در حالی آغاز می‌شود که طی آن تیم فوتسال امید صبای قم یکی از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در این دوره از بازی‌ها محسوب می‌شود.

در پنج دوره قبلی این مسابقات نماینده فوتسال قم با نام‌های ارم کیش و صبا به مصاف حریفان رفته است و موفق به کسب دو عنوان سومی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان قهرمانی شده است و در مجموع از تیم‌های با سابقه این بازی‌ها به شمار می‌رود.

از سوی دیگر یکی از توفیقاتی که فوتسال قم از بابت حضور در رقابت‌های لیگ رده سنی امید و همچنین جوانان باشگاه‌های کشور به دست آورده است، معرفی چهره‌های جوان و مستعد جدید به فوتسال قم و بعد از آن به سطح اول فوتسال کشور بوده است.

بازیکنانی نظیر علیرضا وفایی، ابوالقاسم اروجی، محسن شنوفی، علی شریفی و چند چهره‌ جوان و جویای نام دیگر که در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم فوتسال صبای قم خوش درخشیدند و از ارکان تیم صبا در راه کسب عنوان نایب قهرمانی بودند، همگی زمانی در لیگ رده‌های سنی جوانان و امید فوتسال کشور مطرح شده‌اند.

رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر رده سنی امید کشور در حالی از امروز استارت می‌خورد که تیم فوتسال نماینده قم پیش از این با نام ارم کیش در سال 1387 توانست در نخستین دوره این رقابت‌ها با شکست تیم علم و ادب مشهد عنوان قهرمانی را کسب کند.

در سال دوم نیز تیم فوتسال ارم کیش قم به دیدار نهایی این بازی‌ها راه پیدا کرد اما در بازی پایانی بر سر کسب عنوان قهرمانی حریف تیم ماکو جوان ارومیه شد و با واگذاری نتیجه در این دیدار به اولین نخستین قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

دوره‌های سوم و چهارم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور بار دیگر با حضور تیم ارم کیش قم در مرحله نیمه نهایی همراه بود اما با کسب مقام سوم برای این تیم در هر دو دوره به پایان رسید و در دوره پنجم نیز عنوانی نصیب نماینده قم نشد.

از امروز دیدارهای دوره ششم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی امید کشور با شرکت 14 تیم به صورت متمرکز آغاز می‌شود که صبا در گام نخست به مصاف لار جوان می‌رود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول