اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

امنیت برای رژیم‌صهیونیستی به «رویا» تبدیل شده است / خرد شدن هیمنه آمریکا به گوش می‌رسد

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه امنیت رژیم صهیونیستی به یک رویا تبدیل شده است، گفت: رژیمی که همواره شعار «نیل تا فرات» را فریاد می‌زد امروز دور خودش دیوار مستحکم می‌کشد.

امنیت برای رژیم‌صهیونیستی به «رویا» تبدیل شده است / خرد شدن هیمنه آمریکا به گوش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان جواد نایینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، شرایط کنونی کشور را شرایط تعیین کننده‌ای دانست و اظهار داشت: امروز نبرد بین نظام سلطه و اسلام به نقطه‌ای تعیین کننده رسیده به این معنا که نظام سلطه و در رأس آن استکبار جهانی و آمریکا بر آن بوده و هستند که با حضور نظامی در منطقه بهره‌برداری سیاسی و دیپلماسی داشته و بتوانند جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان بر وسعت جبهه‌های نبرد با استکبار افزوده می‌شود، ادامه داد: استکبار همواره می‌خواهد در رأس هرم مدیریتی جهان قرار گیرد و تحولات جهانی را مدیریت و اراده سیاسی خود را حاکم کند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی به چالش بزرگی کشیده شد.

فرمانده سپاه کاشان با تأکید بر اینکه استکبار و نظام سلطه پس از تجربه‌ شکست‌های پی در پی در برابر انقلاب اسلامی وادار به طرح بحث مذاکره شده است، بیان کرد: مذاکره نوعی توطئه و ترفندی است که در ورای آن یک جنگ مهم تبلیغاتی و روانی علیه انقلاب اسلامی پنهان شده است.

نایینی تصریح کرد: باید دنیای استکبار بداند مشت به اصطلاح آهنین و موشک‌های کاتاریو ناکارآمد شده و اراده ملت‌ها برای اینکه زیر بار سلطه‌ای نروند از یک رؤیای دست‌نیافتنی به یک تکیه‌گاه مردمی تبدیل شده است.

به گفته وی، حمایت معنوی جمهوری اسلامی از حزب‌الله و مردم مظلوم فلسطین همان طور که باعث شد دنیای استکبار با یک چالش بزرگ امنیتی مواجه شود آنها را در سوریه نیز به یک بن‌بست کامل رسانده است.

نایینی با اشاره به اینکه امروز لیبرالیسم جهانی به یک شکست واقعی اعتراف کرده است، تأکید کرد: اگر روزی صدای شکستن استخوان‌های کمونیزم به گوش رسید اکنون صدای خرد شدن هیمنه پوشالی آمریکا و استکبار در جهان طنین‌انداز شده است.

به گفته وی آنقدر پیروزی‌های دنیای اسلام در برابر جبهه کفر زیاد شده است که دنیای استکبار حتی فرصت شمارش آنها را ندارد.

فرمانده سپاه کاشان در ادامه با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز تأسیس یکی از نهادهای انقلابی و مردمی که از افراد متدین و کارآمد تشکیل شده و در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به دستاوردهای بزرگی رسیده و اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد را گرامی می‌داریم.

وی از مقابله با آشوب‌ها و ناآرامی‌های مناطق مختلف نظیر کردستان، آذربایجان، سیستان و اهواز، حضور فعال و نقش‌آفرینی ویژه در هشت سال دفاع مقدس، کمک به دولت برای سازندگی کشور، تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی و حضور در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی را به عنوان نمونه‌هایی از توانمندی بسیج و سپاه در طول دوران فعالیت خود برشمرد.

نایینی آموزش نسل جوان در قالب مأموریت‌های سیاسی، معرفتی و فرهنگی برای تربیت نیروهای کارآمد در زمینه‌های مختلف برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از دیگر فعالیت‌های این نهاد ولایت‌مدار عنوان کرد.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه داستان امنیت رژیم صهیونیستی به یک رؤیا تبدیل شده است، تصریح کرد: اکنون مشاهده می‌کنیم رژیمی که همواره شعار «نیل تا فرات» را فریاد می‌زد امروز دور خودش دیوار مستحکم می‌کشد تا مسیر صدور انقلاب اسلامی را بگیرد.

نایینی با تأکید بر اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در کشور وجود دارد، یادآور شد: حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر تضمین امنیت ملی کشور می‌تواند در تحقق بعد سیاسی شعار سال جاری نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

وی در مورد رویکرد مسئولان برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جاری گفت: مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار بدهند و گفتمان ولایت را به عنوان یک محور مدیریتی برای خود ترسیم کنند تا شاهد تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مطلوب مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/63009/غ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول