اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات

رئیس جدید هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم معرفی می‌شود

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم این هفته رئیس جدید این هیئت ورزشی معرفی خواهد شد.

رئیس جدید هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که ورزش در نقاط و استان‌های مختلف کشورمان به شکل چشمگیری در عرصه‌های قهرمانی و همگانی رشد و توسعه یافت، قم نیز آرام آرام مسیرهای پیشرفت را پشت سر گذاشت و اکنون یکی از استان‌های موفق کشور محسوب می‌شود.

به غیر از رقابت‌های المپیک که قم کمتر در آن به صورت مرتب دارای نماینده بود، در مسابقات جهانی، بین‌المللی و آسیایی همواره ورزشکاران قمی جزو افتخارآفرینان ورزش کشور در مقابل حریفان خارجی بوده و مدال‌های ارزشمندی کسب کرده‌اند.

روند پرشتاب ورزش قم به سوی پیشرفت پای رشته‌های قدرتی را نیز به جمع ورزش‌های فعال در قم باز کرد و در شرایط فعلی که 44 هیئت ورزشی به صورت فعال در قم به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی می‌پردازند، ورزش‌های قدرتی جایگاه ویژه‌ای دارند.

این ورزش‌ها به غیر از وزنه‌برداری که دارای یک هیئت مستقل است در سایر رشته‌ها مانند پاورلیفتینگ، پرس سینه، قوی‌ترین مردان، پرورش اندام، بدن‌سازی و مردان آهنین هم‌اکنون با عنوان فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در کشور و هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام در استان‌ها از جمله قم به صورت حرفه‌ای و با تشکیلات مناسب فعالیت می‌کنند.

قم به خصوص در یک دهه اخیر در رشته‌های قدرتی در سطح ایران، آسیا و جهان ورزشکاران افتخارآفرینی داشته است و هم‌اکنون نیز در رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی حضور موفقی دارد، ورزش‌هایی که نمایندگان آنها با حضور در مجمع انتخابات هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم قرار است این هفته رئیس جدید هیئت خود را معرفی کنند.

هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم در سال‌های فعالیت خود در قم مسئولان متعددی را در رأس کادر خود دیده است اما در حدود یک سال گذشته با حضور چهره نام آشنا و مطرح ورزش قدرتی قم یعنی مجید تلخابی به صورت سرپرستی اداره شده است.

پیش از تلخابی چهره‌هایی مانند محمدرضا حبیبی و دکتر قدرت‌الله باقری در مسئولیت ریاست و سرپرستی این هیئت ورزشی فعالیت می‌کردند اما از یک سال قبل مجید تلخابی که در این رشته‌ها چهره‌ای مطرح است در رأس کادر این هیئت قرار دارد.

مجمع انتخابات هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم عصر پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود تا در حضور رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم رئیس جدید خود را بشناسد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول