اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرجهادکشاورزی آمل خواستار شد

ترویج کشت دوم در میان کشاورزان مازندرانی

مدیرجهادکشاورزی آمل خواستار ترویج کشت دوم در بین کشاورزان مازندرانی با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی شد.

ترویج کشت دوم در میان کشاورزان مازندرانی

مرتضی امینی‌نیازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی سال، سطح زیرکشت باقلا در شهرستان با 505 هکتار افزایش نسبت به سال قبل به 2 هزار و 455 هکتار رسیده است.

وی یادآور شد: براساس همین گزارش، تولید محصول باقلا در شهرستان با پیش‌بینی عملکرد 15 تن در هکتار به 36 هزار و 825 تن می‌رسد که نسبت به سال 1391 افزایش بیش از 13 هزار تن را نشان می‌دهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل بیان کرد: برای توسعه کشت دوم از جمله باقلا علاوه بر برگزاری کلاس‌های ترویجی و آموزشی، خدمات فنی و مشاوره‌ای نیز به بهره‌برداران ارائه شده است.

امینی از به‌ کارگیری نیروهای طرح بسیج سازندگی در بخش کشاورزی شهرستان آمل خبر داد و گفت: 30 نفر از نیروهای جوان در سال‌جاری فعالیت خود را در بخش‌های مختلف کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به عنوان طرح بسیج سازندگی آغاز کردند.

وی افزود: جذب و به‌کارگیری نیروهای طرح بسیج سازندگی با هماهنگی و همکاری سپاه ناحیه آمل و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با توجه به نیازهای روحی و روانی جوانان و استفاده از شور و نشاط آنان در امر سازندگی صورت گرفته است.

امینی ابراز داشت: 30 نفر از نیروهای به‌کارگیری شده در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در دو مرحله 10 روزه با عنوان بسیج سازندگی در بخش‌های مختلف کشاورزی و در مراکز هشت‌گانه به کارگیری می‌شوند.

انتهای ‌پیام/86011/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول