اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مرکزی دومین جشنواره سلامت پتروشیمی خبر داد

برگزاری دومین جشنواره سلامت پتروشیمی در پارس جنوبی

دبیر ستاد مرکزی دومین جشنواره سلامت پتروشیمی از برگزاری دومین جشنواره سلامت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره سلامت پتروشیمی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین خسروآبادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به سلامت کارکنان در صنعت نفت امری مهم است و در این راستا اقدامات زیادی انجام گرفته است.

وی از برگزاری دومین جشنواره سلامت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد و افزود: دومین جشنواره سلامت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به مدت چهار روز از امروز تا ششم اردیبهشت در شهرستان جم، شهرک پردیس پتروشیمی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی دومین جشنواره سلامت پتروشیمی در منطقه پارس گفت: دومین جشنواره سلامت با محوریت قرار دادن سلامت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان و به منظور ترویج فرهنگ سلامت با محورهای سلامت محیط و کار، تغذیه و سلامتی، بهداشت ، ایمنی و محیط زیست، پزشکی خانواده، ورزش و سلامتی، مطالعات اجتماعی به مناسبت هفته سلامت و روز جهانی بهداشت حرفه‌ای برگزار می‌شود.

خسرو آبادی ادامه داد: شرکت پتروشیمی پارس افتخار دارد در راستای برنامه‌های سرآمدی و تعالی سازمانی با برگزاری این جشنواره گامی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به جامعه بردارد.

وی ابراز داشت: دومین جشنواره سلامت پتروشیمی به همت مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با مدیریت اجرایی شرکت پتروشیمی پارس و مشارکت چشمگیر و بی‌نظیر شرکت‌های عملیات غیر صنعتی پازارگاد، برزویه، زاگرس، آریاساسول، مبین، پردیس، جم، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، پایانه‌ها و مخازن، کاویان، مروارید، مهر، دماوند، فرسا شیمی، پلی پروپیلن جم، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، مرکز بهداشت شهرستان کنگان و سازمان انتقال خون استان بوشهر برگزار می‌شود.

این مسئول در ارتباط با نحوه برپایی جشنواره و برنامه‌های آن گفت: پس از تشکیل ستاد مرکزی هشت کارگروه با عناوین سلامت محیط و کار، تغذیه، HSE ، ورزش و سلامتی، سلامت روان، پدافند غیر عامل و سلامتی، پزشکی خانواده و روابط عمومی تشکیل و هر کارگروه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفت.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط با سلامتی از قبیل کمک‌های اولیه، ارگونومی در خانه، توصیه‌های ایمنی برق، تغذیه، پزشکی خانواده، کار با شوینده‌های شیمیایی، زخم‌های گوارشی، فشار خون و ایدز و همچنین برگزاری سمینارهای آموزشی تغذیه، بهداشت روان و خنده درمانی از جمله برنامه‌های کارگروه‌هاست.

خسروآبادی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه شامل غرفه‌های تغذیه، نقاشی خانواده، گل و گیاه، تجهیزات ورزشی، عینک‌های آفتابی و کالای پزشکی و برگزاری مسابقات متنوع شامل طناب کشی، شنا، بسکتبال، گل فنی، پرتاب دارت و هفت سنگ، آشپزی، جشن بادبادک‌ها و نقاشی خانواده نیز از جمله برنامه‌های کارگروه‌هاست.

وی یادآور شد: جشن شاد سلامت شامل سخنرانی علمی در زمینه سلامت و برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به برگزیدگان نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول