اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکشی و جمع‌بندی مسائل شهرستان‌ها با حضور وزرا و معاونان

رئیس جمهور: 2 کارگروه کشاورزی، صنعت و معدن تشکیل می‌دهیم

رئیس جمهور از تشکیل دو کارگروه کشاورزی، صنعت و معدن خبر داد و گفت: وزرا و معاونان به شهرستان‌ها سرکشی کرده و مسائل را جمع‌بندی و در جلسه استانی هیئت دولت مطرح می‌کنند.

رئیس جمهور: 2 کارگروه کشاورزی، صنعت و معدن تشکیل می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران به بیان ویژگی‌های مردم اصفهان پرداخت و اظهار کرد: مردم اصفهان نبض، نماد، شاخص نشاط، سرزندگی و امیدواری ملت ایران هستند.

وی در راستای دور چهارم سفرهای استانی خود افزود: این دیار کانون جوشش، فرهنگ و تمدن ایران و اسلام عزیز است.

رئیس جمهور با کم‌نظیر و بی‌بدیل دانستن نقش مردم اصفهان در صیانت از ارزش‌های الهی، استقلال، عظمت و تمامیت ایران تصریح کرد: اصفهان مرکز جوشش، ابتکار، خلاقیت، ذوق هنری، شجاعت، جوانمردی و فداکاری در راه آرمان‌های الهی است و جوانان اصفهان در عرصه‌های مختلف در خدمت انقلاب، ساختن کشور و پیشرفت و تعالی این سرزمین قرار دارند.

وی با اشاره به پیشگامی مردم اصفهان در دوره دفاع مقدس و پس از آن، ادامه داد: در دور چهارم سفرهای استانی، دیدار و عرض ارادت به مردم داریم.

احمدی‌نژاد همچنین از تشکیل دو کارگروه کشاورزی، صنعت و معدن خبر داد و ادامه داد: وزرا و معاونان به شهرستان‌ها سرکشی کرده و مسائل را جمع‌بندی و در جلسه استانی هیئت دولت مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: در جلسه استانی هیئت دولت نیز مصوبات سفرهای قبلی مورد ارزیابی قرار گرفته و چنانچه موانعی وجود داشته باشد، رفع می‌شود.

رئیس جمهور گفت: موارد از قلم افتاده و ضروری در دولت تصویب می‌شود.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول