اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کوهبنان:

افزایش آگاهی مردم جرائم انتخاباتی را کاهش می‌دهد

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان گفت: با افزایش اطلاعات مردم از طریق نصب بنر، پلاکارد و چاپ بروشور می‌توان میزان تخلفات و جرائم انتخاباتی را کاهش داد.

افزایش آگاهی مردم جرائم انتخاباتی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حسن سلطانی‌نژاد در جلسه ستاد پیگیری و پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و پیشگیری از جرائم انتخاباتی محور و زمینه‌ساز حماسه سیاسی است.

وی اطلاع‌رسانی را مهمترین عامل پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی دانست و عنوان کرد: ائمه جمعه و جماعات مساجد می‌توانند، تخلفات شایع انتخاباتی و بداخلاقی‌ها در این زمینه را در فرصت باقیمانده تا انتخابات متذکر شوند.

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان تصریح کرد: پایگاه نماز جمعه از مخاطبان بسیاری برخوردار است که می‌توان از مقامات قضایی شهرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌ها برای ارائه هشدارهای لازم بهره برد.

وی نصب بنر و پلاکارد با موضوع پیشگیری از جرائم و تخلفات شایع انتخاباتی را از دیگر راه‌های پیشگیری از جرائم انتخاباتی دانست و ادامه داد: با افزایش اطلاعات مردم از طریق نصب بنر، پلاکارد و چاپ بروشور می‌توان میزان تخلفات و جرائم را کاهش داد.

سلطانی‌نژاد خاطر نشان کرد: باید طی جلسه‌ای با حضور تمام دست‌اندرکاران انتخابات اعم از اجرایی و نظارتی، تمام تخلفات یادآوری شود تا بدین وسیله نقش محوری دستگاه قضایی در ایجاد حماسه سیاسی ایفا شود.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول