اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

رشد ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری دماوند

شهردار دماوند از رشد ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری این شهرستان در سال‌جاری با پیگیری‏های انجام شده خبر داد.

رشد ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی در جلسه شورای اداری شهرداری دماوند که در سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد، بودجه امسال این شهرداری را 231 میلیارد و 460 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این مقدار بودجه در مقایسه با سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

شهردار دماوند با اشاره به بودجه 12 میلیارد و 113 میلیون ریالی سال 91 شهرداری این شهرستان افزود: بودجه سال 92 شهرداری در مقایسه با بودجه پایه سال 91 حدود 100 درصد افزایش داشته است.

همتی اضافه کرد: با توجه به اهمیت مباحث عمرانی و نیاز شهر به اجرای پروژه‏های عمرانی، سهم اعتبارات عمرانی 147 میلیارد و 500 میلیون ریال و سهم اعتبارات جاری مبلغ 83 میلیارد و 960 میلیون ریال لحاظ شده است.

همتی ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و نیز پرسنل خدوم این نهاد شهری برای تلاش‏های بسیاری که در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه در سال گذشته داشتند، گفت: با توجه به افزایش بودجه در سال‌جاری، وصول آن نیازمند همت و تلاش مضاعف همه پرسنل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

انتهای پیام/2568‌/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول