اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چناران خبر داد

دستگیری سارقان خودرو پس از 5 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: سارقان حرفه‏ای که اقدام به سرقت خودرو از مشهد کرده بودند، پنج ساعت بعد اسیر تیزبینی و هوشیاری پلیس چناران شدند.

دستگیری سارقان خودرو پس از 5 ساعت

قربان صنعتی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در جاده قدیم قوچان با مظنون شدن به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید آن را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی بدنی از این سارقان مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف و هر دو سرنشین خودرو دستگیر و با توجه به ظن ماموران مبنی بر سارق بودن آنان، در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

صنعتی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با استعلام پلاک خودرو متوجه شدند این خودرو از منطقه قاسم‌آباد مشهد به سرقت رفته است که بر این اساس متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در نتیجه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی مشخص شد این دو متهم که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند، خودرو را از مشهد سرقت و پنج ساعت بعد در دام ماموران پلیس چناران گرفتار شدند.

صنعتی خاطرنشان کرد: متهمان بین 35 تا 40 سال سن داشته و ساکن مشهد هستند که با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول