اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خبر داد

گلباران معلمان آبپخشی توسط دانش‌آموزان در روز معلم

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش از گلباران معلمان آبپخشی توسط دانش‌آموزان در روز بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

گلباران معلمان آبپخشی توسط دانش‌آموزان در روز معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمود انتظامی عصر امروز در نشست شورای اداری آبپخش با تشریح برنامه‌های هفته معلم در آبپخش اظهار داشت:‌ هفته بزرگداشت مقام معلم یکی از بزرگترین و مهم‌ترین مناسبت‌های آموزشی و فرهنگی است که هر ساله پیش‌رو داریم و باید به‌ شکلی برنامه‌ریزی کنیم که برنامه‌های درخور شأن معلمان بزرگوار در این هفته اجرا شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولان اجرایی و دستگاه‌های اجرایی انتظار مشارکت همه‌جانبه در برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم را داریم.

انتظامی بیان داشت: زنگ‌ سپاس از معلم، گلباران معلمان و آموزگاران آبپخشی به دست دانش‌آموزان از برنامه‌های شاخصی است که در هفته معلم شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های متعدد معنوی و مذهبی در قالب برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم از مسائلی است که در منطقه شاهد خواهیم بود و برگزاری مراسم معنوی دعای کمیل در مرقد مطهر شهدای گمنام آبپخش، مهم‌ترین برنامه‌ معنوی و فرهنگی است که صورت می‌گیرد.

این مسئول اذعان داشت: به‌ منظور دیدار معلمان و آموزگاران آبپخشی با شهروندان شاهد حضور گسترده این قشر در مصلی نمازجمعه و شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش عنوان کرد: همایش بزرگ تجلیل از مقام معلم با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و مدیران منطقه‌ای 14 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

انتظامی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، معلمان و دانش‌آموزان آبپخشی همایش استانی دانش‌آموزان ممتاز و معلمان تلاشگر برگزار می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته در هفته بزرگداشت مقام معلم، شاهد انتشار ویژه‌نامه بزرگداشت مقام معلم و توزیع آن میان مردم و مسئولان خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش ابراز داشت: در منطقه آبپخش سه معلم برتر شهرستانی و یک معلم برتر استانی وجود دارد که در هفته بزرگداشت مقام معلم از آنها قدردانی می‌شود.

انتظامی با اشاره به برگزاری 40 برنامه بزرگداشت مقام معلم در آبپخش، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های شایسته و درخور شأن معلمان گرامی مهم‌ترین اولویتی است که اداره آموزش و پرورش آبپخش به آن توجه دارد و برنامه‌ریزی‌های خود را بر اساس این اصل انجام داده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول