اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان مطرح کرد

مردم از کیفیت نان راضی نیستند/ بازدید سرزده از نانوایی‌ها با حضور خبرنگاران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مردم لرستان از کیفیت نان در برخی شهرها راضی نیستند، باید نظارت برنانوایی‌ها بیشتر شود.

مردم از کیفیت نان راضی نیستند/ بازدید سرزده از نانوایی‌ها با حضور خبرنگاران

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد ‌در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در لرستان گفت: باید در سال جاری بحث کیفیت نان در اولویت کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در لرستان باشد.

وی با بیان اینکه بعد از هدفمندی یارانه‌ها مردم انتظار افزایش کیفیت نان را داشته‌اند، افزود: متاسفانه در برخی از شهرها و نانوایی‌ها هنوز این موضوع مشکل دارد که با بررسی و نظارت باید کیفیت نان را بالا ببریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: باید کمیته‌ای تحت کمیته کیفیت نان با محوریت فرمانداری‌ها، اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل استاندارد، بهداشت و درمان و غله تشکیل و در کارگروه نتیجه آن اعلام شود.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه فرمانداران وظیفه دارند، بحث کیفیت نان را افزایش دهند، یادآور شد: کیفیت و بهداشت نانوایی‌ها باید در اولویت باشد و از تمام نانوایی‌ها به صورت سرزده ‌با حضور خبرنگاران بازدید و تخلفات آنها ثبت و ضبط شوند.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم شوخی بردار نیست و باید در اولویت باشد، گفت: سلامت مردم اولویت بر همه چیز است و نظام وظیفه دارد، در این راستا هزینه کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با اشاره به وضعیت کشتارگاه‌های شهرستان‌های سلسله و دلفان گفت: فرمانداری و شهرداری‌های این دو شهرستان وظیفه دارند، تا 31 تیرماه جاری وضعیت این کشتارگاه‌ها را از لحاظ احداث و بهره‌برداری انجام دهند، در غیر این صورت تا این تاریخ دو کشتارگاه شهرستان‌های سلسله و دلفان تعطیل می‌شوند.

وی از دامپزشکی لرستان خواست مجوز احداث کشتارگاه جدید را در شهرستان سلسله صادر و هر ماه از این دو کشتارگاه بازدید و نتیجه را به کارگروه اعلام کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: از شهردار خرم‌آباد درخواست داریم که بحث میادین فروش دام را در این شهرستان ساماندهی کند، زیرا ورودی و خروجی این شهرستان را خوب جلوه نمی‌دهند.

وی از اداره استاندارد خواست به خاطر دسترسی، سهل و آسان بودن نشانه‌های استاندارد تمام نمک مورد نیاز خبازی‌های لرستان را از تولیدی‌های استان تهیه کنند.

در ادامه هرکدام از مسئولان گزارشی را ارائه دادند.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول