اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت زندان‌های کشور خبر داد

تبدیل وضعیت 4000 نیروی قراردادی در زندان‌های کشور

معاون توسعه مدیریت زندان‌های کشور با بیان اینکه از سه سال گذشه 13 هزار پست به پست‌های این سازمان اضافه شده است، از تبدیل وضعیت چهار هزار نیروی قراردادی در سال جدید خبر داد.

تبدیل وضعیت 4000 نیروی قراردادی در زندان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدعلی زنجیره‌ای امروز در نشست شورای اداری زندان‌های هرمزگان در بندرعباس افزود: اقدامات لازم در این خصوص انجام و از طریق آزمون داخلی این افراد جذب می‌شوند.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز مجوز استخدام سه هزار نفر اخذ که یک هزار نفر آن به نیروهای قراردادی اختصاص داده شد.

معاون توسعه مدیریت سازمان زندان‌ها گفت: با تلاش‌های انجام شده از سه سال گذشته تاکنون بیش از 13 هزار پست به پست‌های سازمانی افزوده شده است.

این مسئول با بیان اینکه ذات کار در زندان‌ها سخت و پرتنش است تصریح کرد: کار زندانبانی براساس اصلاح و تربیت بنا شده است و این بسیار ارزشمند است.

زنجیره‌ای اظهار داشت: باید در مقابل سختی‌ها ایستاد و با پشتکار و اراده جدی کارها را به پیش برد.

وی با تقدیر از کارکنان زندان‌های هرمزگان گفت: نیروهای جوان، با انگیزه و پرکاری در زندان‌های هرمزگان مشغول به کارند و علی‌رغم همه مشکلات با جدیت امور محوله سازمانی را به پیش می‌برند.

معاون توسعه مدیریت زندان‌های کشور خواستار نظم و انضباط در امور زندانبانی شد و افزود: آرامش و امنیت در زندانی حاکم خواهد بود که همگی وظایف خود را دقیق و به موقع انجام دهند و با جدیت و پشتکار رو به جلو حرکت کنند.

زنجیره‌ای تصریح کرد: اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در زندان‌های هرمزگان انجام شده و این مهم مرهون تلاش شبانه روزی مدیریت و تمامی کارکنان است.

وی با بیان اینکه ارتقا در کارها شعار امسال زندان‌ها است اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی و هدف گذاری در کارها امور زندانبانی را ارتقا بخشید.

معاون توسعه مدیریت سازمان زندان‌ها با بیان اینکه سال 91 سال مالی بدی برای زندان‌های هرمزگان بوده و کارکنان زندان‌های این استان جهاد گونه این سال را پشت سرگذاشتند وعده داد: "تمام بدهی زندان‌های هرمزگان" را در بخش‌های مختلف پرداخت کند.

این مسئول با بیان اینکه از مشکلات زندان‌های هرمزگان آگاه است اظهار داشت: فشار مضاعفی بر دوش کارپردازان بود که با تدابیر اتخاذ شده این مشکلات به زودی رفع می‌شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان زندان‌ها تصریح کرد: با مطالعه اسناد مالی مشخص شد که با چه همتی کارپردازان و کارکنان زندان‌های هرمزگان سال 91 را پشت سرگذاشتند.

زنجیره‌ای خواستار صرفه جویی و خرید اجناس با کیفیت و با دوام در سال جدید شد و گفت: باید هزینه‌ها را کاهش داد و تنها به سراغ اجناس مورد نیاز رفت.

*سال مالی بدی را پشت سر گذاشتیم

مدیرکل زندان‌های هرمزگان هم در این نشست گفت: با توجه به اینکه سال مالی بدی را پشت سرگذاشتیم اما اقدامات بسیار ارزشمندی در زندان‌های استان انجام شد.

اکبر سلیمانی افزود: کارهای خوب عمرانی در بخش‌های بازسازی و بهسازی اندرزگاه‌ها با کمک خیران در زندان‌ها انجام شد که اداره کمترین هزینه را انجام داد.

وی با بیان اینکه کم توقع‌ترین پرسنل در زندان‌های هرمزگان مشغول به کار هستند خواستار حمایت ویژه سازمان شد و اظهار امیدواری کرد سال‌جاری سال موفقیت‌های بیشتر باشد.

انتهای پیام/88001/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول