اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین:

ساخت ورزشگاه جوین پس از 3 سال از تخصیص ردیف بودجه هنوز آغاز نشده است

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن ورزشگاه این شهرستان، گفت: عملیات اجرائی ساخت این پروژه از حدود سه سال پیش تاکنون با وجود اختصاص ردیف بودجه‌، آغاز نشده است.

ساخت ورزشگاه جوین پس از 3 سال از تخصیص ردیف بودجه هنوز آغاز نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدجعفر سامان اظهار داشت: نیروی انسانی متخصص در حوزه ورزش و برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری رشته‌های مختلف، از نیازهای شهرستان است.

وی افزود: در سال جدید ساماندهی بیشتر هیئت‌های ورزشی، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در رشته‌های مختلف ورزشی و تربیت نیروی انسانی متخصص از اولویت‌های ورزش شهرستان است.

وی با بیان اینکه تنها سالن ورزشی شهرستان فاقد امکانات اولیه و کف‌پوش مناسب است، افزود: نیروی انسانی لازم برای نگهداری این سالن ورزشی نیز وجود ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین ادامه داد: برای رونق بیشتر ورزش در بخش بانوان و امکان برقراری هماهنگی‌های مطلوب در این بخش نیز به نیروی انسانی متخصص نیاز است.

سامان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از حد بضاعت و امکانات شهرستان تلاش شد اما با توجه به محدویت‌های مالی، اهدافمان به طور کامل محقق نشد.

وی با بیان اینکه مسابقات متعددی در سال گذشته در سطح شهرستان در رشته کشتی باچوخه برگزار شد، افزود: المپیاد ورزش‌های روستایی و عشایری استان نیز در سال 91 در جوین برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین به فعالیت 13 رشته ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با اخذ مجوز ساخت استخر شنا توسط بخش خصوصی در شهرستان، تیم‌های ورزشی در این رشته نیز فعال می‎شوند.

سامان با اشاره به نبود حامیان مالی در ورزش شهرستان جوین، افزود: در سال گذشته با توجه به اعتبارات ناچیزی که در اختیار داشتیم، توانستیم ورزشکاران را در چند رشته محدود به مسابقات اعزام کنیم که نتایج خوبی نیز حاصل شد.

انتهای پیام/70005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول